G-Max ophæng {{forumTopicSubject}}
Jah, fik G-Maxen til at spinne igen. Mage til **** skal man lede længe efter. Bøvl hele tiden.
Anyway jeg er i godt humør og beslutter mig for at køre ned at ro lidt kajak i det fine vejr. Spinder som en kat hele vejen ned og hjem, men så - BAM. Kører helt normalt, virkelig, op over en opkørsel her på de små villaveje. Hvad sker der så? Hele scooteren ryster ulideligt - altså virkelig voldsomt og jeg får næsten hjerteflimmer af de vibrationer. Holder ind for at se om det er noget med nogle skjolde, der kunne være rystet fra hinanden, men nej. Den larmer også tosset meget. Prøver at køre hjem i larmen og rysten, folk må have troet det trak op til tordenvejr?! Når først den er oppe i fart er der ikke noget at mærke, men under acceleration er den faktisk ikke mulig at føre på en forsvarlig måde.
Er det motorophænget eller udstødningen? Ved godt I ikke kan svare når I ikke kan se, men sætter billeder ind i morgen. På en G-Max går der jo så mange dejlige tværstænger over det hele ved centeraffjedringen, så det bliver en spændende opgave, jeg får i morgen.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
G-Max ophæng