{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

pmx tomgang kold {{forumTopicSubject}}

Hejsa SG

Jeg har sådan en PGO PMX fra 08, scooteren i sig selv er mega dejlig, den har kørt 104**km og den går godt.
Men jeg har et problem med den og det er at når den er kold så kan den ikk stå i tomgang med mindre jeg skruer tomgangen meget op så at den kører af sig selv når den er varm, den har osse svært ved at trække når den er kold, den kører sårn lidt a la, trække, ikk trække, trække. har ikke selv nogen idé om hvad det kan skyldes, så hvis der er nogen der ved hvad det er vil jeg blive rigtig glad for hjælpen smiley

På forhånd tak

Mads

PS. den er fuldstændig std. Med alle begrænsninger i, inklusiv skive


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pmx tomgang kold
  • #1   20. jul 2011 altså det med tomgangen på kold motor ka de ikk...

    DOG... da jeg smed en 17,5 mm dellorto karbu på sammen med original choker ku den godt stå i tomgang kold med normalt tomgang på varm motor os...

    men det med den hakker ka jeg squ ikk svare på...

    måske en ny choker til den vil være tiltrængt?? smiley efter alle de km?? smiley


  • #2   20. jul 2011 ja det kunne godt ske at den skal udskiftes smiley men ved du om man stikket fra en autochoker ud? er den chokeren så slet fra? for så kunne man jo prøve på den måde? det skal lige siges at her i vinters da jeg købte den stod den fint i tomgang selv når det var minus 5-10 grader udenfor smiley

Kommentér på:
pmx tomgang kold

Annonce