{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.177 visninger | Oprettet:

x x
x x
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

PGO Hot50 vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Jeg skal måske ud og se om jeg kan hjælpe med en hot 50 fra 2005 der ikke vil starte, jeg tror den har kørt mange km. , den bliver brugt nærmest som en bil og ejeren har været glad for den, og den skulle efter sigende være 100 procent lovlig, original, standard.

Jeg får at vide at den før har været svær at starte i koldt vejr, man har trampet 10 minutter i kickstarteren før den startede?

Jeg vil spraye tændingslåsen(ifølge anden tråd på forummet), men ved ikke lige hvor nemt det er at komme ind og tjekke statoren i farten? Men hvis man tjekker om den laver en god blå gnist i tændrøret er statoren vel god nok eller hvad?

Selvstarteren siges "ikke at du" i forbindelse med at den ikke vil starte nu...

Kan en scooter startes med kickstarteren uden batteri? -jeg tænkte hvis nu batteriet er færdig, kan det så ikke være det som er skyld i problemet? Da det er 12 volt, tænkte jeg på lige , med fare for at lyde som en bonderøv LOL smiley , at lade batteriet 5 minutter med min bil i tomgang??
-eller ligefrem give scooteren starthjælp med bilen, kan den holde til det, eller vil det hele brænde af?

Hvis andre laver scooteren inden jeg ser den(måske ser jeg den i dag), vil jeg prøve at høre hvad det var og skrive herinde.

På forhånd tak,
Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO Hot50 vil ikke starte
  • x x
    x x Tilmeldt:
    jul 2007

#1   13. jun 2011 Undskyld til anders, for at jeg slettede emnet, men jeg opdagede at det lød som om at jeg skulle ud at se på en scooter for at købe , og det er det ikke, det er en jeg måske skal hjælpe med.
    anders skrev at den godt kan starte uden batteri, så er den mulighed lukket?
    Mvh.

• x x
    x x Tilmeldt:
    jul 2007

#3   13. jun 2011 Den fik rigtig nok et nyt tændrør, men den kunne ikke holde sig i gang. Det viste sig at automat chokeren var knækket af, det kunne ses hvordan hjelmkassen under sædet havde slidt oven på den. Ved ikke om hele bagskjoldet bliver mast lavere med tiden? Karburatoren kom også lige af og fik en rensning for bl.a. ir i og på strålerør. En ny karburator havde været ønsværdigt, men det rækker ejerens økonomi ikke til. Scooteren skal køre i morgen tidlig, og vi kan jo ikke købe reservedele i dag, så stemplet fra den knækkede automat choker blev sat i hullet, og manuelt betjent under starten, og scooteren kører som nu som ny igen smiley

Kommentér på:
PGO Hot50 vil ikke starte

Annonce