{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af Regal Raptor
  • #1   4. dec 2010 De kører fint. Husk at stille ventiler ind imellem, som på alle andre 4taktere. Husk at vaske den ind imellem, da de har let ved at ruste på alle deres chrom dele osv smiley

• #2   4. dec 2010 super (: hvor stiller man ventiler? :b

• #3   4. dec 2010 Det er en kineser på godt og ondt. Mest ondt.

Motoren er sådan set fin nok. Det er en Honda kopi. Men toppen er af relativ blødt materiale, så ventiljustering er nødvendigt ret ofte.

Resten er ganske skrækkelig. Som det første kan du godt skifte alle originale kabler, dæk og affjedring ud med bedre materialer, og vil du køre vinterkørsel, skal du igenne ledningsnettet og give alle stik mv silikone.
    Chrom og andre metaldele bør du smørre ind i et beskyttende lag olie, da de ellers vil ruste meget hurtigt.

Den er flot (når den er ny) og den er da lidt sej, men god - det kan man altså ikke kalde den.

• #4   4. dec 2010 Hey Nichlas, jeg synes det er en rigtig god idé, at købe sådan en fed maskine selvom de desværre ikke sælges nye i Danmark, grundet der ikke sælges nok af dem.. Det er virkelig en god maskine som holder hvis du passer på den ligesom alle andre scootere. Jeg har selv en Kinroad Prince som siges, at være mindre god end en Raptor og det er der måske også noget om men min har været utroligt god, at køre på. Så jeg synes det ville være et rigtig godt valg, at købe sådan en i fin stand for det giver virkelig god opmærksomhed i byen smiley Og Jezperr, Honda motoren er Licens-Bygget og ikke bare en dårlig kopi.. Efter 8000km + går motoren stadig perfekt det ene tak efter hinanden så det had du måske har til den er fuldstændig forkert. Med alt det sagt synes jeg du skulle gå efter sådan en, at køre på Nichlas, bare du ikke kører her om vinteren for det er en perfekt sommer-knallert smiley Håber du finder en!

• #5   4. dec 2010 Hov det er forkert.. De sælges ikke nye på grund af, at der ikke er nok profit i det for forhandlerne i udlandet

Kommentér på:
køb af Regal Raptor

Annonce