{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "svagt lys"
Svagt lys??
Hej. Har en gilera storm fra 09. Alt lys virker perfekt. Undtagen forlygte pæren. Har prøvet at skifte pæren og trække ny stel og skiftet spændingsregulator uden hjælp.lyser stadig svagt Har go...
Hej. Har en gilera storm fra 09. Alt lys virker perfekt. Undtagen forlygte pæren. Har prøvet at skifte pæren og trække ny stel og skiftet spændingsregulator uden hjælp.lyser stadig svagt Har go...
Skrevet af: TeamBD -Sonne! :D D - 10. okt 2016
Svagt lys
Hej sg, når jeg har mit batteri på lyser den svagt og når jeg piller batteriet af så lyser den slet ikke. Hvad kan det være? Det er en yamasaki :)
Hej sg, når jeg har mit batteri på lyser den svagt og når jeg piller batteriet af så lyser den slet ikke. Hvad kan det være? Det er en yamasaki :)
Skrevet af: lasse b - 29. dec 2013
Svagt lys
Hey, Alt mit lys på min hot 50 er lige pludselig blevet meget meget svagt.. Det er både forlygten, baglygten og lyset i speedometeret. Nogle der ved hvad der kan være galt?
Hey, Alt mit lys på min hot 50 er lige pludselig blevet meget meget svagt.. Det er både forlygten, baglygten og lyset i speedometeret. Nogle der ved hvad der kan være galt?
Skrevet af: [Team 4700] Henrik . - 10. jan 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
svagt lys