Indstiliing af kaburator {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg har lige købt en Adly med 47 stylepro cylle + en gøglerudstødning og da jeg var ude og se på den var der en 21'er karburator på og det kørte ok. Så fik jeg ham lidt ned i pris ved at sætte en 17´5 kabu på som han havde. Nu kommer jeg så hjem og kan bare ikke få lortet startet. Der er ingen luftfilter på og der mangler også autochoker (burde det have noget at sige? Jeg får den ihvertfald senere). Jeg har haft luftskruen i alle mulige positioner, inde, ude, lidt inde, lidt ude og alt derimellem. Købte et powerluftfilter, men det gav heller ikke noget. Dækkede indsugningen lidt med en klud, det hjalp lidt, men kan stadig ikke komme igang. Jeg stempler én gang på kickstarteren og den starter også, men så går den ud af sig selv efter 4-5 sek og hvis jeg giver gas går den også ud. Selv det mindste gas. Hvis jeg så kickstarter den derefter, så sker der NADA. Jeg er nød til at stille lidt på luftskruen enten ind eller ud og SÅ træde på kickstarteren før jeg får liv i den igen og den bare står i 4 sek og går ud. Også ved gas. Hva hunden sker der ?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Indstiliing af kaburator