{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  70cc med std. udstødning
  • Papa Jon
    Papa Jon Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2005

    Følger: 82 Følgere: 130 Scootere: 12 Emner: 48 Svar: 6.103
    #1   20. aug 2009 kan den sikkert godt... men det kommer til at køre af helvede til...:)

  • #2   20. aug 2009 jeg ville nok fjerne begrænsningen og evt sætte en lidt større kabu på

  • #3   20. aug 2009 jeg kørte med malossi sport og std udstødning og kunne da køre 90 med det
    men der var rimlig mange døde punkter osse


  • #4   20. aug 2009 der ska bare nogen mindre ruller i:)

  • #5   20. aug 2009 sætter lige det gamle inlæg ind igen, da ingen svarede, håber i kan hjælpe smiley

    Jeg har fundet mig en Nrg jeg mulighvis køber smiley

    Nrg`en er helt standard, bortset fra 70cc cylle, og anden udstødning (Ingen knæk), også er den ubegrænset smiley
    Han siger den render mellem 80-90.

    Da min far er imod at den kører så hurtigt, skal den kører langsommere den første uges tid imens jeg har den. Da han også skal prøve den inden køb.
    Efter en uges tid, må den gerne køre med 70cc cylle og udstødningen smiley

    Mit spørsmål er så:
    kan man få den langsomere uden at skifte cyle? altså sætte std. udstødning på 70cc cylle? eller bare sætte ringen i? eller smadre det maskinen?
    kanllerten kommer kun til at kører 100km når han skifter til std. med 70cc cylle. altså hvis det ikke tager skade?

    Ham jeg køber den af, har nemlig også alle std. og vil godt skifte delene ud smiley

    håber i kan hjælpe smiley


  • #6   20. aug 2009 Hvis du bare smider ringen i og måske std. udstødning render den ikke særlig hurtigt og det smadrer den ikke på 100 km :).
    Men ikke kør længere med det smiley


  • #7   20. aug 2009 Okay super smiley tak skal du have

    hvad tror du så render hvis jeg sætter ring+ std udstøning, med 70 cc,

    før rendte den 80-90 med tun udstødning


Kommentér på:
70cc med std. udstødning

Annonce