Puch maxi p
Puch Maxi P
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1972
Årgang:
1971
Motor:
Maxi p blok
Cylle ikke boret
Top ikke planet
Stempel ikke hakket
Kabu 12 mm Bing rund
Udstødning 22 mm forrør
13 tands tandhjul
Luftefilter helt og ikke bort i
Motor:
E50 2-takts motor
Cylinder std. Ø38
Topstykke std.
Standard stempel
Luftkølet
Standard gearing 13/47
Original studs Ø12
Karburator Ø12 rund model Bing med dyse 58
Luftfilter gl model
Original krumtap
Original kobling
Original tændings system
Rusten udstødning
Benzintank 3.20 liter
Reservetank ca. 0.35 liter
Hestekræfter:
1 hk
Hestekræfter:
1.2 hk. Den er helt standard og kører maks 35 km/t.
Fælge:
17 tommer eg fælg
Fælge:
Originale 17'' Puch fælge med lidt rust.
Dæk:
17 tommer
gamle fordæk
Nyt bagdæk
Dæk:
Gamle dæk, men ikke ret slidt.
Styling:
Nogle andre håndtag bliver skifte ud med nogle std.
Styling:
Sort blank skjolde.
Styrlås.
Arla mælkekasse.
Ekstra tilbehør:
Hjelm og beno
Ekstra tilbehør:
Reto hjelm i orange.
Speedometer påsat efter den er blevet malet. Kørt 800km.
En ordentlig kædelås.
Bemærkninger:
Der skal skiftes lidt små ting på den men ellers er planen den skal stå som den gør nu
Bemærkninger:
Købte Puch'en i 2009, hvor den var meget slidt. Har så skilt den ad og fået den malet rød. Den har fået skiftet: cylinder, studs, kaburator og luftfilter, ledninger til lygter, tænding, tændrør, Bosch not ved tænding, startkabel, venstre bremsekonsol, Puch sæde, tankdæksel med lås, styrlås, tilføjet stænklapper ved forskærm, benzin hane, puch sæde, bagagebærer, baglygte.
Har kaldt min Puch Maxi for Betty.