Derbi Senda DRD X-Treme, Jägermeister edtion
Stem for dælen! :-)Derbi Senda DRD X-treme SM 50 (Efter!!!)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2011
Årgang:
2013
Motor:
- Original Piaggio DB50B0 motor
- Cylinder - standard 49cc
- Krumtap - standard
- Membran - standard med begrænsning fjernet
- Karburator - standard 17,5mm, 80 dyse.
- Luftfilter - standard
- Udstødning - LeoVince X-Fight (NY)
- Gearkasse - 3 gear udskiftet til 6 gear
- Gearing - 14/53
- Kobling - standard
Motor:
Standard piaggio db50b0 blok
Cylinder: standard 50ccm (Portet)
Kaburator: 21mm dellorto black edition med 95 dyse
Studs: Octane Racing 24mm
Membran: Standard
Luftfilter: Malossi e13
Udstødning: Hebo new performer uden begrænsing
Tæning: Standard
CDI: Ubegrænset cdi (ducati)
Gearkasse: 6 gears
Gearing: 15-53 tandhjul
Krumtap: standard
Kobling: stage 6
Kæde: RK racing guldkæde
Hestekræfter:
- En 10 stykker ;-)
- Den går 90 på toppen
Hestekræfter:
Ved det ikke helt vil skyde på ca. 9-10HK men kun i høje omdrejninger træk ikke godt i bunden. har haft den oppe på 112 kmt på speedo så nok lidt mindre i virkeligheden
Fælge:
- Standard helstøbte DRD fælge! helt klart de fedeste man kan få!
Fælge:
Standard Derbi senda DRD stæbe alu fælge i sort og det er 17 tommer
Dæk:
- Mega fede Vee Rubber
Dæk:
Brigdestone Battlax S20r evo
Fordæk: 110/70 R17
Bagdæk: 140/70 R17
Styling:
- Digitalt speedometer
- Fedt sidespejl lige under venstre håndtandtag :)
- Jägermeister skjolde! den eneste i DK!
Styling:
Det er en derbi senda DRD så den er styling i sig selv men jeg har sat nye originale skjolde i sort på den med hvide detalje hist og pist og med protaper styrpude og uoriginalt sort styr, røde benzin slanger
Ekstra tilbehør:
- Anden gearing
- En masse små dele som Studs og Powerfilter osv.
- standard udstødning
- Koso speedometer som jeg regne med skal på :)
Ekstra tilbehør:
Mange mange dele
Bemærkninger:
Hun kør bare som en drøm! Rigtig dejlig som hverdags maskine ;-)
I kan se video med på vores YouTube kanal "TheMotardman" ;-)
"While derbi is going, the rest is slowing!"
Bemærkninger:
Det her er min derbi senda jeg købte for ny i sommeren 2013 hvor jeg har gået og lavet noget ved her over vinteren syntes selv det er blevet meget godt men mangler dog stadig at gøre lidt før jeg er helt tilfreds, grunden til at jeg ikke har standard styr på mere er fordi at jeg blev kørt ned på den i vinters og styret bøjede plus det nye styr ligger bedre i hånden for mig ;)