{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki DM50 Samurai

Stem på min scooter!

Suzuki Samurai DM 50 (byd)

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1979
Årgang:
Motor:
Cylinderens diameter: 41 mm. / 2P Slaglængde:37,8 mm. Volumen:49 ccm. Stempellængde: 51,5 mm. Begrænsebøsning i indsugningskanal: 13,0 mm. Karburator:12 mm Standard dyse: #62,5 - #65 Nålens placering: 3. hak fra oven Tænding:CDI - 6V / 45W Tændrør, standard:BP6HS - NGK Elektrode afstand: 0,6 - 0,7 mm Oliemængde i motor: 0,55 liter Tankkapacitet: 9,5 liter Fortandhjul:11 - T Bagtandhjul: 32 - T Dæk størrelse forhjul:2.50 - 17 Dæk størrelse baghjul: 2.75 - 17 Vægt: Ca. 59 kg
Motor:
(SÆLGES HVIS PRISEN ER RIGTIG! )planet topstykke, større indsugnings studs, Ø 28 mm tun udstødning. har fået krom motordæksel. (kører 40-50)
Hestekræfter:
1,2 vilde heste trækker fint i begge gear
Hestekræfter:
1.2 HK (Std.) (ved ikke hvad den er oppe på nu XD)
Fælge:
eger-fælge i chrom
Fælge:
Krom
Dæk:
For: 2,50 - 17 deestone Bag: 2,75 - 17 cheng shin
Dæk:
Std.
Styling:
intet, er pæn som standard
Styling:
TT styr, har fået skjolde og tank special lakeret.
Ekstra tilbehør:
2 sidespejle og en masse reservedele
Ekstra tilbehør:
Nau Hjelm.
Bemærkninger:
Dette blev i maj 1977 vedtaget at ændre knallertlovgivningen. En af ændringerne var, at knallerter maximalt måtte have 2-gear i motoren og maks. veje 60 kg. Det betød, at de uhyre populære 3-gears og 4-gears knallerter blev forbudt. Salget af nye knallerter faldt drastisk, da udbudt af store "drenge knallerter" med gear i årene efter lovændringen begrænsede sig til ganske få. Suzuki-importøren i Danmark kom sig dog forholdsvis hurtigt over chokket og lancerede i 1983 en ny "stor" knallert med gear. Det var en helt speciel Suzuki model og den blev kun solgt i Danmark. Men det gjorde ikke knallerten dårligere - snarere tværtimod. Det må nøgternt om Suzuki Samurai DM50 konstateres, at den på mange punkter er de gamle 3-gears og 4-gears knallerter overlegen. Den har en god kobling og en god trækkræft. Den er behagelig at køre på og den leveres med en lang række udstyr blandt andet blinklys. Skal der nævnes et minus, er det bagnavet, der desværre ofte gå i stykker, hvilket bevirker at baghjulet bliver exet. Suzuki DM50 blev i starten leveret i modeller med tankfarverne sort/rød og blå. De næste modeller blev leveret med tankfarverne sølvgrå, blå og rød. På disse modeller var tanken lakeret i metallak. De nyeste modeller er ligeledes lakeret i metallak i farverne sort og rød.
Bemærkninger:
Kører rigtig godt! den er en meget behagelig knallert at køre på og får smilet frem på læben ;) alt på knallerten bortset fra cyllinder, skærme, udstødning og TT styr er originalt.
Annonce