{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Piaggio NRG POWER DT

stem på den der er fedest (hans kan ikke køre, blinklys virker ikke, han har ikke taget hjulene af da de skulle males, han skal holde i motoren når den skal startes). Men min fejler intet er helt ny (hans har kørt 29000)

Suzuki fz50 30 knallert solgt

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2006
Årgang:
1998
Motor:
Hi-per2 ((standart)) HI-PER2 1-cylindret. 2-takts motor. 49,4 ccm. Luftkølet. Dellorto karburator 17,5 mm. (som standart) Tankindhold: 6,5 l. Reservetank: 1,5 l. Olietankindhold: 1,3 l. Tør vægt: 99 Kg. El/kickstarter. Automat choker. Krumtap holder til 14000 rpm.
Motor:
std. fz50 moter 50 cc
Hestekræfter:
4,6 Heste NIce acceleration pga del'o kabuen
Hestekræfter:
1.2 horse powers
Fælge:
13" alu letvægter fælge (ligner sr50 fælge) Fordæk: 120/70-13" Bagdæk: 140/60-13"
Fælge:
Std. 12" de er vide men godt nok ikke den bedste maling, den skalder af. Men det kan man sagtens ordne.
Dæk:
Pirelli EVO. Lavprofil. Slangeløs. 100% sommer dæk (de glider rundt om vinteren)
Dæk:
fordækket std. Bagdæk Cross fra thansen
Styling:
neon under og klistermærker foran i pillede af. Er i gang med at bygge deet vilde alæg ind med 2 forstærker moduler og 2x 6x9" 2x 4" højtalere det bliver fedt :D:D ((fremtid)) Males Hel klar hvid og blå Blå neon under dyret blankpolerede fælge. dopler bagstøddæmper HUGH skivebremse
Styling:
Andre håndtag grå u org. Topstykket og cylinder, ellers er alt andet org. Den kan runde de 50 ned af bakke. Kører 40-45 ud af landevejen. Det er lige cyllen og topstykket der lige giver den et ekstra pift.
Ekstra tilbehør:
Intet Lige pt men kommer nok Kæmpe kædelås med 12 mm led til 1400 og en abus skivebremse lock
Ekstra tilbehør:
Nye blinklys, ( er sat på) Nyt båthorn (også sat på) Håndtagne
Bemærkninger:
Rigtig fed knallert trækker sindsygt godt af en std knallert. har kørt 444 d.13/5-06 ikk en ridse købt i slutningen af januar 06
Bemærkninger:
Den kan ikke køre lige pt. fordi stemplet satte sig her fra en lille uges tid siden, men jeg arbejder på det. Jeg tror det har noget med krumtappen at gøre, fordi jeg har skilt den af og det har ikke noget med selve stemplet eller cylinderen at gøre, men en mekaniker vil kunne gøre det for 1500-2000 afhængi af deres timeløn selvfølgelig :) Man kan også sagtens selv klare det. Jeg er stadig ikke helt sikkert på hvordan det har sat sig. Men det følger op.
Annonce