{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Lortet satte sig {{forumTopicSubject}}

Ja så satte lortet sog "PIS" Jeg havde lige fået mit nye hebo 47,6 cylinder hjem sidste onsdag, sammen med hebo titan, og havde vel kørt til godt og vel 60 km. Men det var åbenbart ikk nok, kørte stadigvæk lidt til, men da jeg så skulle hjem her til aften gav jeg den bare øre hele vej (smæk å) så pludselig tog den ikk fat jeg gav bundgas og den kørte højst 30, og tog stadig mange omdr. farten sank og sank og til sidst gik den ud, har aldrig prøvet at sitte et cylinde rfør, men det skete sQ, fik ikk gang iden! Fik af vide det måske kun var stempel ring der var flækket, så måske kan jeg redde mit cylle. Håber hvertfald ikk det har taget alt for stor skade, har ikk penge til nyt.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lortet satte sig
  • #1   22. mar 2004 gør jeg sQ i morgen, gider ikk gøre det nu!
    Håber ikk det er slemt,


  • #2   22. mar 2004 Det var satme oxo smart at give fuld roulade når du kun har kørt 60km.....

    Kør efter de simple regler som står bagerst i Protuna-kataloget. De virker sgu!

    De første 100km kører du med 1/3 gas
    De næste 100km kører du med 2/3 gas
    Efter 2-300km kan du nu begynde at give fuld gas ved små lejligheder - Altså: ikke noget med fuld gas igennem længere tid. Kør den LIDT varm... og lad den køle af...
    Når du har kørt det hele til, så pil cylinderen af, puds den, smør den med 2takts olie og kør en lille tur på 10-20km... Så har du en cylinder der er perfekt tilkørt.

    Men husk nu det med benzin-tilførsel... jo mere benzin, desto mere bliver cylinderen kølet ned.


  • #3   22. mar 2004 Hey hey! JEg har læst og fået at vide når cylinderet er Niscali belagt, skal det ikk køres til i lang tid! eller det er ikk nødvendigt! Såå tog efter den rel.
    Og nede ved POLINI i tyskland, har en ven der har været der nede og hente sit tun, De sagde til ham at man skulle ikk køre til som THansen fortalte, det var vedst fuld gas ned i gen fuld gas og ned i gen sådan hele tid


  • #4   22. mar 2004 fuld gas i hele tiden ? ehh....
    Hvis du løber hele tiden... Kan du holde til det ? nej... Det kan en motor altså heller ikke... En motor kan ikke holde til fulde omdrejninger igennem længere tid.... Det kan godt være at når den har fået en anden belægning at den ikke skal køre så mange km for at blive kørt til, men du skal stadigvæk køre den til.
    Alle porerne i metallet skal lukkes til og glattes ud... Hvis ikke de bliver det - så sætter stemplet sig.
    Huskede du iøvrigt at lægge stempel + cylinder i en olielage i et døgns tid, før du smækkede det på ?
    Acceleration kan hjælpe den på vej - tjae... Det er jo som jeg beskrev det før. Kør den lidt varm og køl den ned... Kør den lidt varm og køl den ned... Jeg har renoveret et hav af knallerter og jeg har ALDRIG oplevet at stemplet har sat sig... (og mine knallerter har ellers fået nogle tæsk :p)
    Jeg har så "kløvet" et stempel, grundet en fed benzinblanding med 98 oktan, oktan booster og 3L methanol smiley


  • Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jan 2004

    Følger: 1 Emner: 50 Svar: 70
    #5   22. mar 2004 den bedste og mest sikre måde er : 50 km med 25-30 km/t. 250 km med 30-40 km/t. Hvis du ikke gider at køre den ordenligt til, har jeg heller ikke ondt af dig....

  • #6   22. mar 2004 ja det gjorde.

  • brian m
    brian m Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 170
    #7   22. mar 2004 VIS MAN VIL HA EN VILD CYLL SÅ SKAL MAN BARE GI DEN FUL GAS MED MÅDE MEN VIS MAN VIL HA EN CYLL DER SKAL HOLDE LANG TID SÅ KØR DEN GODT TIL...........

  • #8   22. mar 2004 .... dvs, hvis jeg vil have en vild cylinder, så køver jeg en spritny cylinder til 2000 bobs og kører for fulde omdrejninger i 10min, indtil lortet sætter sig ?
    damn da...
    KØR DEN TIL MED MÅDE, FFS!!!
    DET ER DET ENESTE DER HOLDER!
    Så kan alle jer Hebo-professorer sgu køre jeres cylindere døde, men den rigtige måde at køre cylindere til på er den måde jeg beskrev før.


  • #9   22. mar 2004 det er faktisk trist at lortet skal køres til.. for et cylender kan faktisk yde mest efter de føste 10-100 km, indtil det sætter sig!

  • #10   22. mar 2004 hmm jeg kørte med 30-40km i 200km og så kørte jeg 60 de sidste km og så nu giver jeg bare fuld gas ved små lejligeheder og jeg kører self.. også med meget mere 2taks olie i benzen plus det den selv blander i!

  • #11   22. mar 2004 Ja stille og rolig,, jeg havde en honda sfx.. købte 49mm til den ,, der gik små 1700.. så var det total skadet..!! men jeg glemte også en gearing.. så kør med måde

  • #12   22. mar 2004 man kan bare sættte den i tomgang i 5min først så den bliver kogene hed, så køler man den ned, og lader den stå i tomgang i 10 min og køler den ned, så gør man det i 20 min og køler den ned,, (man kan evt gøre det lidt mere) så kører du bare 40km med 1/3 gas og så 20km med 2/3 gas og efter det kan du bare gi den spade det er en hurtig og go måde at gøre det på

  • #13   22. mar 2004 der er sandsynelighvis ikk sket det store med cyllen ihvertfald.. den er jo nikasil-behandlet så det kan altså holde til nogle Klø..

  • #14   23. mar 2004 ja tro også kun det er stempelring der er flækket

  • #15   23. mar 2004 jeg tog jo cyllen af i dag, der var intet og se. What da fuck, men den gider sQ heller ikk starte, skiftede til mit gamle 47,6 stempel og samme cylle, stadig det samme, så tog jeg mit 50 mm. men ku ikk finde mit topstykke, så satte bare 47,6 på (tror ikk den kan køre med det) men stadig det samme.. HAr den sat sig, eller er der sket det helt tredje???

  • #16   23. mar 2004 Hvis der er ikk er noget at se er det jo ikk det...
    havde du det helt af? cylle og det hele?


  • #17   23. mar 2004 jepp, for ellers ku jeg jo nok ikk skifte stempel 2 gange vel.

  • #18   23. mar 2004 krumtappen
    tjek den, min gjorde det oss krumtappen og lejerne var fucked... så skiftede jeg og den starter.. fordi vis krumtappen er fucked så er benz tilførselen ikk ordentlig


  • #19   23. mar 2004 Nej okay.. Undskyld..

  • #20   23. mar 2004 Nej okay.. Undskyld..

  • #21   23. mar 2004 Okay det kan godt pass, får min krumtab er rimelig meget dærret, den skulle faktisk skiftes i denne her uge eller næste, men hvis det var krumtab. hvordan fan kan den så kører frem og tilbage?

  • #22   23. mar 2004 hvordan sagde din da den gik ud?

  • #23   23. mar 2004 Den gik ud sådan her.
    1. je g gav fuld speed hele vejen ca. 4-5 km.
    2. så da jeg nåede by centrum,sagde det en masse lyde og farten sank til de 30, mens den stadig tog mange omdrejningere,
    3. den kørte langsommere og langsommere og til sidst, gik den ud!


Kommentér på:
Lortet satte sig

Annonce