609 visninger
|
Oprettet:
RMX - problem... {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg kommer kørende med en del omdrejninger
og pludselig begynder den at hakke som når den er ved at løbe tør for benz... det er den bare ikke for den står altså fint i tomgang og tager også gassen - bare ikke når den skal trække...
dec 2003
Følger: 53 Følgere: 51 Scootere: 3 Emner: 34 Svar: 765
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 29 Svar: 95
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Scootere: 6 Emner: 9 Svar: 119
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 1 Emner: 97 Svar: 2.261
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 29 Svar: 95
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 29 Svar: 95
RMX - problem...