{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Aprilia Sonic Ac. BYTTET > Aerox 2001

8.808 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Aprilia Sonic Ac. BYTTET > Aerox

Årgang:
2001
Motor:
• POLINI EVO 47,6 70cc cylinder kit ø 10 mm • *Cylinder*
( Monteret 2 / 10 05 ) - Ser stadig ud som nyt.

• BT10EVX • *Tændrør*.

• Yasuni C16 • *Udstødning*

• 19,812 mm gokart karburator (Tillotson HL 304E 7/8") • *Kaburator*

• Gokart luftfilter • *Luftfilter*

• Rms krumtap ø 10mm • *Krumtap*

• Malossi Nåleleje ø 10mm • *Nåleje* (helt nyt)

• SKF C3 krumtaps lejer • *Krumtapslejer*

• Polini Vario @ 3.2 Malossií ruller. • *Variator*

• Malossi Delta kobling • *Kobling*

• Standard Koblingsskål 107mm • *Koblingsskål*

• Standard Tænding • *Tænding* (helt ny)

• Malossi VL12 membran • *Membran*

• Polini Special • *Kilrem*

• Athena 32 kg trykfjeder • *Trykfjedre*

• Malossi 3.2 grams ruller • *Ruller*

• Malossi 7.1 Racing Oil full synth •

• Topperperformens Blæserhjul •
Hestekræfter
12,95 hp kolding 06. Der er mere at hente.

hev en 3. plads hjem i kolding og vandt et TNT digital speedometer.
Fælge
• Autolakeret Hvide - 10" •
Dæk
• For: Deestone Racerdæk - 100/90/10 •

• Bag: Deestone Racerdæk - 100/90/10 •
Styling
• Lakering •

• Autolakeret Perlemors lilla Frontskjold •

• Autolakeret Perlemors lilla Sideskjolde •

• Autolakeret Perlemors lilla Bundskjold •

• Autolakeret Perlemors lilla Frontgrill •

• Autolakeret Perlemors lilla Forskærm •

• Autolakeret Koksgrå Blok •

• Autolakeret Hvid Fælge •

• Autolakeret Hvid Grisetryne •

• Autolakeret Hvid Baglygte glas •

• Autolakeret Hvid Blinklys glas •

• Autolakeret Hvid Grebklinger •

• Autolakeret Hvid Vario Skjold •

• Autolakeret Sort Bremsekaliber •


• Lakeret hos pierres autolakering •


• Styling •

• Sidestøttefod •

• Gitter bag batteriskjold - Sølv •

• Gitter bag frontgrill - Sølv - Kommer •

• Gitter i gællerne i inderskjoldet - Sølv - Kommer •

• Gitter bag forlygte hus - Sølv •

• Tnt Bart styr - Sort •

• Juster bar adaptor - Sort •

• 2 stk ventiler - Blå •

• Haris håndtag - Carbon •

• Olie Prop - Blå •

• Stål bagplade •
Ekstra tilbehør
Bemærkninger
Den 2/10 - 05 Monterede jeg mit evo cyl. den rykker mega nice. :)*

D 1/4 og 3/4 var mig og Kasper F herinde fra gået i gang med et gennemsyn af scooteren.. Det var meningen at vi skulle ha skiftet min gokart kaburator ud med en 21, barre for at prøve om den kunne kører bedre. Da vi var ved at få den af og skildt af(meget besværligt at tilpasse i sin tid, filing og alt mulig shit.) fandt vi ud af der kun var en skrue der var skruet fast mod motor blokken. Mit gaskabel passede heller ikke til den anden kaburator, og vi havde ik tid og mulighed for at invistere i en ny den aften. vi fandt også ud af der var montoeret en stud om bag i motorblokken, hvor den åbenbart må få de overskydende benzin dampe ind, via kaburator. Vi besluttede os derfor at gå videre med go kart kaburatoren, da der er noget unique over at have sådan et bæst på en scooter :D.. Kasper invisterede på at den sku skilles af, og det gjorde vi så. Den var mega beskidt med snavs og alt muligt. vi fik lortet renset og skruerne strammet ORDENLIGT, der var heller ikke nogen indsugningspakning i.. (fuskfuskfusk) Den kørte stadig ikke mere rent, Det var ligesom om den gik ud og tændede igen, når vi accelarede. Kasper f mente at det var tændspolen, for han havde haft samme problem med sin sonic.. Aftenen gik og han sku hjem til kæresten. Næste dag besluttede jeg míg for at smutte ind forbi thansen og købe en ny tændspole, fik knaldet den på, og WROOOM den startede i første hug, så troede jeg jo lige jeg skulle ud og kører stærkt. Men stadig satte den ud og tændte under acceleration. Nå, men jeg skulle pakke til teknisk skole og smuttede derop (bor på kollegie i herning pga udd som vvs energitekniker pt.) Kasper tilbød at komme at kigge på den mens jeg var oppe på skolen. (Han mangler seriøst noget at skrue i) Han tog så hjem til mig og fandt ud af at blæserhjulet var smeltet sammen med skruerne, og índenunder sad svinghjulet fuldstændig løst. Så fik jeg de gamle til at ligge ud til en svinghjulsaftrækker. Efter noget tid kom kasper igen og pillede ved kværnen, han fik den strammet.. Starter den i første hug og ruller ud af indkørslen, boooowwwp. Ikk mere benzin, ARGH... og ik flere penge. Så når jeg kommer hjem igen, skal vi ud og pille. håber sku det var det :)

Mange tak til kasper herinde fra for hjælpen, http://scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=40453

15 / 04 - 06

så var vi ude og indstille... den kørte ikke over de 50 da vi begyndte, mens den hakkede og spruttede derud af. Men efter en lille halv time med skruen på kaburator var den fandme flyvende.

Den vill så bare ikke starte efter den havde stået stílle i en halv time, ved sku ikk hva der er galt, den gav lige 2 "Skud" fra udstødningen og ikk andet da vi prøvede at starte den. Så må hellere komme ud og skrue. Løsningen var som bare et nyt tændrør. der kunne holde til noget gas

22 / 04 - 06

Ja, så blev det jo kolding træffet. Det var rigtigt fedt, havde lidt bøvl med den i starten. Vandt et TNT digital speedometer, (speedline)
Kommentér på:
Aprilia Sonic Ac. BYTTET > Aerox
Annonce