{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Garelli Katia 1973

10.514 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Bullshit T
Mand | 53 år | Oprettet: 3. aug 2005


Garelli Katia

Årgang:
1973
Motor:
standart. om den kan starte vides ikke?

sløngkobling som på puch maxi.

SERVICE INFORMATION.

1 maj 1975. til cykkelsmedene.

tændingsindstilling er 2,0-2,2 mm.

Spjæld i luftindsugningshul er forsynet med et 4mm hul.

Dette skal tilloddes, & der bores et 2,5mm hul i sted.

Husk olie i koblingshus skal altid være
30 SAE motor olie.
Hestekræfter
1hk
Fælge
"10" med 110mm fuldnavsbremser,
Dæk
to små tykke dæk (10*3,00")
Styling
ingen
Ekstra tilbehør
Bemærkninger
du kan se et par fif i mit fotoalbum.

hvad du kan bruge isted for orginale reservedele.

der er hvisse muligheder jeg har fundet ud af!

garelli katia kostede i (1976) 1.995Kr

der er gået mode i små, kompakte, lethåndterlige knallerter.

monark Compact slog tonen an helt tilbage i 60´erne,

men der gik adskillige år,

før andre knallertermærker fulgte efter.

Nu flyder der en strøm af mini-knallerter ind på det danske

markede. Og vi har sikkert ikke set den sidste model endnu.

Honda dax, fantic Lei og super Rocket, yamaha chappy,

Malaguti Motorik... og altser Garelli katia.

Katia har et centralt rørstel. Der er fin teleskopaffjedring for

& bag & en førsteklasses sadel. to små tykke dæk (10*3,00")

giver affjedringen prikken over i´et.

Kørekomforten er virkeligt i top. Katia er desuden stabil &

på grund af sin ringe størelse nem at håndtere.

det er egenskaber, man lære at sætte pris på i tæt bytrafik.

Motoren er en vandret liggende 49ccm,

& dens ydelser placerer den pænt over gennemsnittet.

Benzinforbruget ligger det knapt så godt med: kun 45 km/L.

Udstyret er helt som det skal være.

Katia har 110mm fuldnavsbremser, 2,2Ltr. benzintank

værktøjsrum, bagagebærer & rustfrie stålskærme.

Garelli katia leveres i faverne rød, blå, & grøn.

Katia hører ikke til de billigste knallerter,

men den placerer sig fint i den store mellemgruppe

1,500-2,500 Kr. Det er en komfortabel & robust lille maskine,

som især egner sig glimrene til kørsel i større byer.

Udseendet? jeg selv finder Katia´en charmerende,

& det er jeg sikkert ikke ene om.

citat fra bogen Vi køre knallert af jens laigaard "1976"

side 27 & 28..

(Not fore sale)
Kommentér på:
Garelli Katia
Annonce