Yamaha TZR LC DD - Pata Negra SOLGT 2005
2.509 visninger
|
Oprettet:
Yamaha TZR LC DD - Pata Negra SOLGT
Årgang:
2005
Motor:
Hebo Pata negra LC Cyllinder
Hebo raceing krumtap
Kundo sports udstødning (ikke optimal, men fungere fint pt. )
Ital kit tændning
SKF krumtap c3 teflon lejre
Corteco Simmerringe
Hebo Indsugnings kit (Studs og Membran)
Stage 6 carbon kobling
28mm VHST Delor'to kaburator.
NKG Platin tændrør
Stage6 elektronisk tempratur måler
Motoforce benzin slange
Motoforce benzin filter
Quik action benzin ventil (så man hurtigt kan fjerne tanken, ved eventuel repration)
Kølerslanger med stål indlæg (transparent)
Castrol mtx 75w140 (gear olie)
Castrol TTS olie
11 tand foran 47 tand bagi. (gearing PT. Men skal laves om)
Hebo raceing krumtap
Kundo sports udstødning (ikke optimal, men fungere fint pt. )
Ital kit tændning
SKF krumtap c3 teflon lejre
Corteco Simmerringe
Hebo Indsugnings kit (Studs og Membran)
Stage 6 carbon kobling
28mm VHST Delor'to kaburator.
NKG Platin tændrør
Stage6 elektronisk tempratur måler
Motoforce benzin slange
Motoforce benzin filter
Quik action benzin ventil (så man hurtigt kan fjerne tanken, ved eventuel repration)
Kølerslanger med stål indlæg (transparent)
Castrol mtx 75w140 (gear olie)
Castrol TTS olie
11 tand foran 47 tand bagi. (gearing PT. Men skal laves om)
Hestekræfter
Den har ikke været på rullefelt endnu.
Fælge
Standard TZR aluminums fælge.
Dæk
Kan simpelthen ikke huske dimensionerne på dækkene, så det må i have til gode.
Men begge er fra mærket Michelin.
Men begge er fra mærket Michelin.
Styling
Der er ikke rigtig noget Thansen geil på den. Planen er/var at lave den til en DMU racer, så alt overflødigt er taget af den for at spare vægt.
Ekstra tilbehør
Alle de standard dele samt diverse olier og værktøj.
Bemærkninger
Knallerten har pt. kørt 4900km og stod fuldkommen standard udover "kundo" udstødningen da jeg købte den af en kokke elev fra lyngby. Den har i det meste af sit liv stået i en kælder, hvilket har gjort at den har minimalt rust på sig. Efter jeg har fået den står den på et opvarmet lager hvor ombygningen af den også finder sted. Planen var at bygge den om til noget DMU 15hk klassen, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg gør endnu.
Ombygningen af motoren startede d. 27 Januar 2013 hvor den blev skilt fuldkommen ad.
Se billeder fra ombygningen i mit fotoalbum.
( http://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/tuningprojekter/98220-yamaha_tzr_lc_dd_2005_tunings_projekt )
Vil takke Philip og Theis for hjælp med motor etc.
Ombygningen af motoren startede d. 27 Januar 2013 hvor den blev skilt fuldkommen ad.
Se billeder fra ombygningen i mit fotoalbum.
( http://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/tuningprojekter/98220-yamaha_tzr_lc_dd_2005_tunings_projekt )
Vil takke Philip og Theis for hjælp med motor etc.

Yamaha TZR LC DD - Pata Negra SOLGT
sep 2007
Følger: 4376 Følgere: 657 Emner: 200 Svar: 1.149
mar 2012
Følger: 32 Følgere: 34 Scootere: 3 Emner: 51 Svar: 531
aug 2012
Følger: 30 Følgere: 48 Scootere: 37 Emner: 162 Svar: 5.431