{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki street-sr50+custom

4.462 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Suzuki street-sr50+custom

Årgang:
Motor:


Displacement: 2.27 L

Custom Billet Crank

Custom Billet rods with ARP 625+ Custom Age rod bolts

AMS Prepped 2.3RR block

O-ring deck

AMS spec Ross pistons

ARP Main studs

Custom Headgasket

New sr50 oil pump

New sr50 water pump

AMS race balance shaft

Cosworth CNC Ported EVO VIII Race Head uden Mivec

Hand blended finish work

Intake –26% (max) increased flow

Exhaust – 18% (max) increased flow

4-angle Inlet Valve job

3-angle & radius Exhaust Valve job

Valves are lapped

Back-Cut Inlet Valves

Heads are Ultra Sonic cleaned prior to assembly

Heads are Serialized and sport a machined Cosworth logo

+1mm Stainless Steel Intake Valves (1800 degrees max.)

+1mm Inconel Exhaust Valves (2400 degrees max.)

Performance Valve Springs

Titanium Retainers

Hardened Steel Spring Platforms

GSC Power-Division Evolution 8 S3 Knastaksel
ind: 280 grader
ud: 280 grader

Justerbar knasthjul

AMS EVO IX Twin Rail VSR Intake Manifold

75 mm. gasspjæld

4 x 880 ml. + 4 x 1200 ml. benzindysser

2 x Aeromotive Pro Series EFI Fuel Pump 1800 hk.

Turbosmart benzintryksregulator 2000 hk.

8,5 liter sikkerhedstank

Buschur Racing Coil-On Plug W/ BR Spec CDi Tænding

AMS Evo IX Race Intercooler & Piping Kit med alu rør

AMS 4" rustfri udstødning med 1 bagpotte

D.S.S sr50 Evo IX level 5 (950hp) trækaksler for og bag

Torqline CTG Carbon Fiber kardan-aksel

Drenth Dogbox med 5 gear

Quaife Front diff.

Quaife midter diff.

Exedy EVO IX Triple Carbon HD kobling

Ikeya Sequential gearskifter

AMS EVO IX GT42R Turbo Kit:

AMS Custom GT42R Turbo header with Divided Collector

Garrett GT42R Turbo

2 X Tial 38 MM Wastegates

4" Stainless Steel V-band Downpipe

3" Lower IC pipe

Small Koyo Radiator

Komplet FMJ ledningsnet

FMJ Motorstyring
Hestekræfter

scootern er ikke færdig mappet da koblingen begynde at drille lidt , men den har:

930 - 950 hk ved 9100 omdrejninger og 2.50 bars tryk

940 - 970 nm ved 6800 omdrejninger og 2,50 bars tryk

Omdrejningsbegrænseren er sat til 9300 indtil vidre for at passe lidt på det hele,indtil jeg har lært scootern helt at kende.

Motoren er lavet til at skulle kører 10.000 omdrejninger og 4 bars ladetryk.

Jeg tro ikke at jeg kommer til at kører med mere end 3 bars ladetryk og 9.500 omdrejninger, da min turbo nok er kørt helt i bund der, og yder alt hvad den kan.

Målet er 1000 hk.

ja den er lidt ulækker at køre på : )
Fælge
front sr 50.


bag sr 50.
Dæk
standarte fine til mit behov...
Styling
home custom!
Ekstra tilbehør
der følger orginal motor med næsten komplet orginale fælge med næsten nye dæk et lednings næt defækt men med følger alle ralæ...


/doddos. fra den gylne måge.
Bemærkninger
det bliver mit eget præ der er sat i den.... hvor dan min street skal se ud..... så drop det fis med jers meninger.....

blokken er samlede med rust fri skruere over det hele...

uden dørs lakering ellers møg fed.... ps med devilpis sprøjte pistol....




http://www.zootscoot.dk/index.php?act=viewProd&productId=182



.............../´¯/) ..............Fader lorte cpi oliver
............,/¯../ / ...............Du som aldrig kan starte
.........../..../ / .................Hellig være dine lave hestekræfter
...../´¯/'...'/´¯¯.`·¸ ..........I motor såsom hele knallerten.
../'/.../..../.....:^.¨¯\ .........Led os ind i fristelsen,
('(...´...´.... ¯_/'...'/ .........For hurtigt at købe noget andet
.\.................'...../ ..........Thi dit er rygtet, cpi oliver er dårligst
..'\.....\........ _.·´ ............I al evighed
....\..............(.................Amen!




OG NEJJJ VILLLLLE IKKE BYTTE!!!!!!!!!!!!
Kommentér på:
Suzuki street-sr50+custom
Annonce