{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Aprilia SR50 Ditech BYTTET 2004

7.071 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Thor K
| 34 år | Oprettet: 21. sep 2005


Aprilia SR50 Ditech BYTTET

Årgang:
2004
Motor:
Encylindret, vandkølet, 2-takts
med elektronisk luft assisteret direkte indsprøjtning (DITECH)
Slagvolumen 49,38 cc
Reed ventil
Injector Automotive (EFI) type
Trykregulator: Automotive typ. 2.5 bar
Boring og slag 41 x 37,4 mm
Kompression 12,5:1
Direkte injector (SMD) Impuls styret, dråbestørrelse; 8 micron
Svarer til 18mm karburator, indbygget TPS (Trottle Position Sensor)
Højtryks Benzinpumpe (6,5 - 8 Bar). Strømforbrug < 0,5 Amp.
Højspændingstændspole
Luft kompressor Drevet af knast på krumtappen.
Electronic Control Unit (ECU) 22 pin, frekvens 8 Hz

Purejet motor - De nye fejlfri fra 2003 >

Opsætning:
Std. Cylinder
Std. Udstødning
Malossi ECU
DR Racing Kobling
Top Performance kevlar rem
Malossi Delta Clutch 105mm
Malossi Red Sponge
---------
Indstilling:
Ruller: Malossi HT 16x13 @ 7 gram - nyt
Koblingsfjedre: DR Racing sport - nyt
Trykfjeder: Malossi hvid
Tændrør: CPR8E (Specielt Ditech tændrør) - nyt
-
Hestekræfter
Std. 6,9 så vil skyde på lidt over 7 med kobling og vario :)
Kører 80 km/t på en lige vej.
Har haft den oppe på 100 km/t flere gange førhen..

Super optræk, helt rent.
Fælge
Letmetals, med 5 egre.
Std. SR50 fælge.
130/60 x 13
Dæk
For & Bag Savo MC16 130/60 x 13
med hvid dækskrift.

Double Disc - Bremseskiver foran & bag
Styling
Sidespejle fjernet
Nummerpladeholder + blinklys fjernet
Kiesler RACING bagplade (Hvid)
Progrip 725 evo Håndtag - Nyt
TNT-bremsegrip i skumgummi
Metallic blå ventilhætter
Hvid skrift på motorskjold
---
Ekstra tilbehør
TP Rem
Ekstra vario
Spejle
Og lidt andre småting..
Bemærkninger
Så blev den dejlige Ditech byttet væk idag 17/10/2007

Byttede med en RS50 som jeg er rigtig glad for :)

Tak for byttet!
Kommentér på:
Aprilia SR50 Ditech BYTTET
Annonce