{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha Jog R 2012 S6SP

844 visninger | Oprettet:

DER KOMMER FLERE BILLEDER

Min kammerat følte ikke for at køre standart, så har valgt at tune den helt fra bunden. Den var helt original og standart, så har fræst til cylinder.

Så blev motor samlet færdig. Den startede i første huk, og der er absolut ingen mislyde, den trækker virkelig godt, og lyder skam også godt;) Nu står den bare på indstilling, og så skal den samles helt færdig. Kan ihvertfald sige den pt går over 90. Har ikke været på topfart endnu, men det gik alligevel ret stærkt:) smider video op når den står 100% færdig:)

Opsætning:

Cylinder - Stage6 Sports Pro MKII 70cc Ø10
Krumtap - Standart Ø10 (ved godt den burde skiftes, men han vil vente til lortet går i stykker..
Nåleje - Stage6 Highqulity 14/13/10
Udstødning - R-Setup 11K
Karburator - Dellorto 21mm Black Edition
Membran - Malossi VL12
Studs - Standart
Luftfilter - Malossi E13
Tænding - R-setup.
Variator - Malossi MHR Overrange
Ruller - Malossi 4,7 gram (ikke sikker, da den skal indstilles)
Rem - Athena
Remskive - Standart.
Trykfjeder - Rød Malossi 32kg
Kobling - Malossi delta clutch.
Koblingskål - Stage6 CNC 450gram
Gearing - Stage6 14/41

Madsen
Mand | 33 år | Oprettet: 18. dec 2012


Kommentér på:
Yamaha Jog R 2012 S6SP
  •   17. dec 2016 Hvis du kigger i beskrivelsen, så havde jeg skrevet at krumtap burde skiftes. Har oplevet nogle kammerater som har har smidt en standart tap, og fortalte egentlig også min kammerat at det ville gå til hurtigt, men han var ligeglad. Så købte han bare nyt. Kan jo ikke bestemme hvad han vil have;) og hvis du vil hjælpe, så pak din flabet attitude sammen i første kommentar, så ville jeg nok lytte til dig:)

  •   17. dec 2016 Når man selv har været offer for ens egen dumhed/glemsomhed som at glemme at blæse, samt knækket en standard mina plejstang på grund af for meget power hvor det ikke kun var krumtap jeg måtte nøjes med at skifte, og hvad jeg nu ellers har prøvet gennem årene, så ville jeg egentlig bare prøve at være behjælpelig.

    Erfaring koster penge, men skal du blive muggen over lidt hjælp skal jeg da nok holde mig fra din profil og undgå at hjælpe dig.
    Hav en god aften.


  •   17. dec 2016 Har sat papir derned hver eneste gang jeg fræste lidt, og så skubbet det meste ud med fingerene og pustet ud efter, og da jeg var helt færdig, var den vendt på hovedet og blæst fuldstændig igennem, der var intet dernede. Den eneste grund til krumtap ikke blev skiftet, var at jeg fik leveret alt der skulle i samt scooteren, og så skulle jeg bare samle det hele som var med, stod det til mig, så var krumtap også blevet skiftet. Har fræst 4 blokke nu med krumtap i, og har aldrig oplevet at smadre en krumtap endnu.

    Og din kommentar virker lidt stødende, eftersom du skriver "glæder mig til næste fotoalbum, når krumtap og cylinder er smadret"


  •   17. dec 2016 Så vidt jeg ved var der intet ondt ment i det, men jeg kan da godt forklare dig hvad der sker hvis krumtapshuset ikke er blæst ordenligt igennem efter en fræsning.
    Jeg har nemlig selv været så uheldig engang jeg helt glemte at blæse efter en fræsning grundet vi stod en 3 kammerater og skruede i hver vores maskiner, og så gik snakken og jeg glemte helt at blæse.

    Men jeg går ud fra du har styr på hvad du laver, ellers ville du nok næppe fræse i en blok smiley


  •   17. dec 2016 Det var da godt nok en mærkelig kommentar? Smut dog med dig.

  •   17. dec 2016 Håber du har blæst rigtig godt og grundigt igennem nu hvor du har ladet tappen sidde i da du fræste smiley

    Glæder mig til næste fotoalbum når tappen har brækket sig og du skal skifte både cylinder og tap smiley


Annonce