{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Fucking slider!! - hjælp.. :( {{forumTopicSubject}}

hey folkens..
min slider er noget værre lort.. den fik lige skiftet cylle (malossi sport) karbu (dell. 21mm) udst (leo tt) vario (multi) kobling(fly) menbran(std) + pladerne(malossi - dem der følger med kittet..)

så gik den lige så fint.. dysen var lidt høj men det var ikk rigtig noget problem.. lidt efter fucker den så.. jeg sender den til mekaniker og beder ham om at skifte tap mens han nu har den alligevel.. (tp tap) får den tilbage og den kører igen lækkert.. lige indtil den dag statoren står af.. får den skiftet ved mekanikkeren, da jeg får den tilbage hakker den helt sindsygt når jeg køre ( der kommer en 'ubehagelig' "klak" lyd i takt til omdrejningerne når den står i tomgang).. han får den så lige tilbage i hoved.. han har den i omkring 1,5 til 2 måneder.. han fin indstiller, skifter membranplader ( den var blevet flosset og blev den han skiftede den ud til også, nu sidder der std.) tjekker tænding skifter stempel tjekker ledninger osv.. men han finder ikk rigtig noget.. det han finder retter han op på.. og står nu tilbage med en slider der kan stå i tomgang ( der kommer en sjov "klak" lyd når den falder helt ned) og den hakker når jeg prøver at køre på den, dør nærmest engang imellem og så slår den et par gnister og dør nærmest igen.. (det kan ikke være statoren for den ser ud som den skal osv..) hva fanden kan det være.. hvis den ikk kan blive lavet, slemter jeg den om til noget brugbart..! ALT i motoren er nyt undtagen gearing..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fucking slider!! - hjælp.. :(
Kommentér på:
Fucking slider!! - hjælp.. :(

Annonce