{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Pgo hot 50 opsætning? HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Lige p.t har jeg følgende opsætning på min hot 50

Techno merlin udstødning
Std karbu. med 72 dyse ( 2 numre større end std.)
40mm stylepro: cylinder
Pillet skive i variatoren.

OG den køre simpelthen af fuck til. Jeg kan max få den op på 40 hen af lige vej. og ned af bakke helt op på 60 .
Alle sagde i starten jeg bare skulle dyse den op. så fik jeg den dyset den op til en str. 76 men den passede ikke så en 74 den passede hellere ikke og nu 72 og den passer hellere ikke . Kan det være udstødningen der er for stor til cylinderen. For i princippet er det jo en std cylinder bare til en 45 scoter og min er en 30'er.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo hot 50 opsætning? HJÆLP
  • #1   21. apr 2008 køb da noget af det samme jeg har på....

    min køre 80-90 km/t hen ad lige vej... denm er sygt hurtig smiley


  • #2   21. apr 2008 Martin C
    meget relevant kommentar må man sige.. omg.

    din udstødning er ikke for stor nej. det er bare et indstillingsspørgsmål. ruller, trykfjeder, dyse og luftskrue. smiley


  • #3   21. apr 2008 luftskruen er indstillet korrekt for den brugte jeg lidt over 2 timer på at stille på fordi jeg troede det var den men det viser sig at den ikke er grunden. dysen kan det hellere ikke være for jeg har talt med såkaldte "xperter" i scooterland og de siger at det 100% var en størrelse 74 men det var det ikke. for den har jeg også prøved. Jeg er næsten også sikker på det ikke er rullerne. Jeg skiftede dem for 3 uger siden til nogle 5 grams. og der kørte den 15 på toppen. Trykfjeder hmm der kunne være noget der hehe.

  • #4   21. apr 2008 Hvis du sikker på den er korrekt indstillet, så tjek evt. din kobling, rem osv. kan være grunden hvis de meget slidte.

  • #5   22. apr 2008 min kørte 80 inden jeg tunede den med denne her opsætning:
    Sat prop i Udstødning
    Fjernet Begrænsning i Vario
    Standart dyse i Karburator
    Begrænsning IKKE fjernet i luftfilter


Kommentér på:
Pgo hot 50 opsætning? HJÆLP

Annonce