{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

spørgsmål, ang koblinger. {{forumTopicSubject}}

har læst lidt omkring hvad koblingen gør osv, alt det er jeg med på, det eneste jeg fatter hat er.. ex..

KOBLING - RMS RACING 107MM ...

du kan også få andre mærke i større mm eller mindre mm....


hva gør den forskel?
du kan få Koblingstrykfjeder Athena 30 KG
og 35 kg og 20 kg , osv hvad er bedst? hvad gør hvad? hva bedst til baghjul og hvad bedst i topfart og alt det der, vil mega gerne vide det...og om de athena trykfjedre passer i alle koblinger? osv osv
og hva gør forskellen på koblingsfjedrene 3 armet og 2 armet?

tusind tak, vil helst have svar på det hele løbene, men håber jeg for svar på noget af det...
mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål, ang koblinger.
  • #1   17. jun 2007 tak, jo strammer ? jo hvad? jo løsere jo hvad? altså hvordan for man nogensinde valgt hva jeg skal købe smiley

  • #2   17. jun 2007 trykfjeder søger for at remmen ikke kører helt ned i bunden af remskiverne når du accelerer altså den sørger for at gearingen passer hele tiden for stram kan den ikke køre topfart og for slap så trækker den dårligt

    og jo hvis du køber athena trykfjedre til din model scooter så passer de i alle koblinger

    trimfjedre vælger du efter koblingen 3 armet til 3 armet (hvilket de fleste er) og 2 armet til 2armet kobling forex. polini 2g
    de justerer hvornår scooteren kobler til hvis nu din cylle har meget dårligt træk i bunden kan du sætte strammere i så den kan gå op i omdrejninger uden at sku trække


Kommentér på:
spørgsmål, ang koblinger.

Annonce