{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
214 visninger | Oprettet:

HVORDAN MAN KAN TUNE SIN SCOOT FEDT {{forumTopicSubject}}

Hey jer der ude, jeg vil bare lige give et lille råd væk... der er sikkert nogle af jer der ved det... men en rigtig fed måde at tune sin lovlige scoot på er følgende: Self. kort blindrøret af i udst, pille skiverne, pille begrænsningen i udst ( kan man ik på alle, men hvis der nu sku være)..... og her kommer det fede !.... få kortet selve cyll af, ca 4 mm altså hone noget af syll af,... det gør nemlig at den får størrer skylle kanaler,.... det er det jeg har gjordt på min runner.... bare ved at gøre dette, har jeg engang fået presset den op på lidt over 110 (efter speedo velogmærket) men en del for en lovlig scoot,.... god fordøjelse...ehmm fornøjelse smiley


Kommentarer på:  HVORDAN MAN KAN TUNE SIN SCOOT FEDT
  • #1   24. aug 2004 Sygt nok, vidste jeg sq ikke, men hva kortede du den af med?

  • #2   24. aug 2004 JAHH.. 110 på en lovlig??? Du er sq da syg i potten mand, det er dobbelt så hurtigt som min køre og jeg har både krumtap, lejer, kilrem, knækpotte, andre ruller, koblingstrykfjeder i!!

  • #3   24. aug 2004 Martin C: Det er da klart lille ven, da en Jog R også er medvilje er født med det sløveste cylinder du kan forestille dig. Skift det ud og den vil vel køre en 85 stykker. Men køb dig en anden potte, for den der Technigas er ikke meget værd

  • #4   24. aug 2004 altså jeg fik min ven til at gøre det.... han har sådan en dreje maskine noget sådan det blir HELT lige.... bare ca 4 mm.... også bare en tyk bundpakning i !


  • #5   24. aug 2004 er ked af at sige det martin men anders har sku ret.... det er nogle skod cyll der sidder på jog standard ihvertfald.... og martin..anders har ret igen... skift det techniogas ud HURTIGT mens det stadig er lige flot... det noget lort...det sir minerfaring ihvertfald.... det kører kanont den første uges tid eller 2.... men så rådner det inde fra.... no shit !......... køb dig et nardo og et alm 45 eller 47,6 cyll..... så blir din scoot ok fed...


    men tænk os på, min er jo i forvejen en 45.... + vandkøling...aaaaaah smiley og bare det du piller skiverne...så står der altså 85 på speedo, så hæver du cyll, sætter et turbokit udst på, piller begrænsningen i luftfiltert(evt borer lidt huller undernede i den yderste kasse, og vupti så har du et power luft filter !...



  • #6   25. aug 2004 Ja okay men jeg syntes da i hvertfald at der er for hurtigt med en 40mm standart at den løber 110 km/t!! Ja jeg ved godt at det er en lorte cylinder der sidder på en jogr men har oz haft en koso 47,6 på der rendte den 85 km/t! Jeg har oz tænkt på at sælge min tecnigas og så købe følgene her engang til vinter så starter jeg et projekt! Athena 47,6 Racing, TP Nardo, Hebo NG, Ubegrænset cdi, 22 mm Dellòrto kabu!! Så skulle den gerne rende over de 100 km/t!!

Kommentér på:
HVORDAN MAN KAN TUNE SIN SCOOT FEDT

Annonce