{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

Steen  K
Steen K
Tilmeldt:
9. jul 2004
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Indstilling af ny karburator {{forumTopicSubject}}

Ok jeg har en Katana, hvor skiven er pillet, og der sidder en tecnigas basic udstødning på og standart luftfilter. Jeg har købt en 21mm amal karburator og en 20mm studs (Ved godt det lidt overkill).

Standart dysen er en #90.

Af hvad jeg har læst mig frem til starter man højt og arbejder ned af, så jeg startede med en #100 og bagefter en #95, men nu er jeg meget i tvivl, skal jeg højere endnu, eller lavere?

Den køre sådan set fint nok, problemet er bare nå jeg skruer luftskruen helt ind og 1½ omgang ud igen, så er scooteren ved at dø nå jeg giver hurtig fuld gas, der er ikke noget hvis jeg lige lader den få et par 100 omdrejninger inden jeg giver fuldgas...

Har er mit næste skridt? større eller mindre dyse? Eller er dysen som den skal være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstilling af ny karburator
  • #1   23. jul 2004 du skal i hvert fald ik starte med større dyse.. mit råd til dig køb en cylinder istedet for kab.. eller nu hvor du har kab så få købt en cylle det får du meget mere ud af!

  • Steen  K
    Steen K Tilmeldt:
    jul 2004

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   23. jul 2004 Er ikke interreseret i af miste mit kørekort så jeg holder mig fra det tungere tun.

    Jeg vil bare vide hvad jeg skal gøre så den ikke er ved at gå ud nå jeg giver fuldgas.


Kommentér på:
Indstilling af ny karburator

Annonce