{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
293 visninger | Oprettet:

Carsten L
Carsten L
Tilmeldt:
11. okt 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

olie additiver {{forumTopicSubject}}

Hey i forummet, læser af og til med interesse de gode råd her på siden. Jeg søger egentlig andre som har testet forskellige olie additver. Har selv fået en test pakke fra Lindemann med nogle forskellige produkter.

Jeg kender ikke produkterne i forvejen, men ved fra en kammeret at de laver super fede produkter til biler. Så jeg syntes det kunne være ok at prøve.

Jeg kan ikke rigtig mærke om 2 takts olien gør en umiddelbar forskel, men måske holder den bedre rent. Det vil jo vise sig.

Tilgengæld har jeg klart det indtryk at jeg har fået væsentlig bedre acceleration efter jeg har tømt en dåse instant power i indsugningen. Desværre har jeg ikke målt efekten før og efter. Derfor vil jeg hører om andre har prøvet, evt. med nogle målinger?

Forventer at skifte gear olie til foråret, så er lidt sprændt på at hører om nogle har erfaringer med gearproduktet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  olie additiver
  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    okt 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   10. jan 2006 jeg fandt det under www.lindemann.dk, som så igen henviser til www.instantpower.dk. Men her står ikke noget om den gratis test pakke, men beskriver de forskellige produkter.
    Men min kammerat kender ham der har firmaet fra noget træf Mitsubishi klubben har holdt hos ham. Han skulle være tæt på et orakel, når det drejer sig om motorer og transmission.


Kommentér på:
olie additiver

Annonce