{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
131 visninger | Oprettet:

Mvt Tænding eller Italkit? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal skifte min r-setup tænding fordi den slet ik trækker nok.

Det er en luftkølet Jog R - 2005 Aerox blok LC Omlavet til AC
Opsætning

Stage 6 Mk2 AC
28mm Pwk Stage 6 R/T
Ukendt tun membran, tror det noget malossi
Fuld Or Kit - Stage 6 Sport pro Kobling " blir skiftet til torque "
14/41 Gearing " Bliver skiftet til 15 - 16/41 "
Yasuni C21
R-Setup Tænding
Doppler Endurance Ø12

Nu er spørgsmålet så hvilken tænding der skal på, der skal laves lys og varmemåler, så synes i der burdes købe mvt tænding fra maxiscoot eller italkit og lave strøm med batteri ved siden af?

Mvt Tænding - https://www.maxiscoot.com/en/product/external-rotor-ignition-mvt-millenium-yamaha-aerox-neo-s-mbk-after-2003-25320?vctype_id=13


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mvt Tænding eller Italkit?
  • #1   19. apr Uden at tøve .. Italkit

    Og så er det lige meget om MVT modellen så er elektronisk og italkit er Analog , så valgte jeg italkit . Misforstå mig ikke , MVT er skam udemærket? Men jeg har tit læst rundt omkring på diverse udlandske hjemmesider at de som har dem har bøvl med deres MVT tænding , og det sker for dem som bygger deres motor om til 80cc -100cc eller ja du ved længer slag og anden rod som Rod90 .. problemet der opstår med de MVT er at statoren bliver meget Varm på ingen tid selv om dem er indstillet som den skal …
    Jeg skal nok lige se om jeg kan finde linket til dig , for det længe siden jeg læste det , fordi jeg faktisk selv ville have en MVT engang til min Aerox i Profilen , men det gik jeg fra og købte R-Setup tændning istedet.
    Men igen .. Jeg havde valgt Italkit , mest af alt fordi det er i bund og grund en gammel ting nu , og man hører storset aldrig noget forkert om dem , pånær de som samler dem forkert og brænder stator af … men det jo engen skyld , men ellers syndes jeg mestbaf alt Italkit er et fint produkt … Men hvorfor lige netop MVT eller Italkit , ndnu bedre ville noget
    Malossi MHR team2 tændning … den har jeg selv købt hjem til mit Aerox projekt


  • #2   19. apr Tror min R-Setup tænding er gået istykker nemlig, jeg væltede og så kom der en elektrisk lyd der nede fra, " Lyden er sårn en elektrisk lyd imens den står i tomgang og gir gas " har adskildt alt nu og svinghjul ser også helt knast ud. Har video af lyden hvis du vil ha den

  • #3   19. apr Ja så er statoren nok brændt af . Hvad for en Scooter var det nu du havde

  • #4   19. apr jog r med aerox blok, du kan se min anden forumsemne og der er en video smiley

Kommentér på:
Mvt Tænding eller Italkit?

Annonce