{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
162 visninger | Oprettet:

Høj tomgang ved gas {{forumTopicSubject}}

Davs SG. Er igang med indstillingen af min hot skrot med hidsig 70cc pw alu. Nu er det sådan at når jeg tændte den gik den højt i tomgang med det samme og så fiksede jeg det med tomgangskruen men nu når jeg giver gas går den højt i tomgang og falder først ned derefter. Endda så langt ned at den dør. Nogen der har en ide om hvad det ku være. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høj tomgang ved gas
  • #1   19. feb det lyder som om den er utæt et sted

  • #2   19. feb Ja jeg har ikke pillet en meter ved noget som helst udover at skifte tomgangsdyse og hoveddyse. Men kabu er blevet sat ordentligt tilbage på

  • #3   19. feb hvad med da du skiftet cylinder

  • #4   19. feb Ja der blev alle tingene sku fint sat sammen. Og hvis det var cylle der var utæt ville den nok heller ikke køre så godt som den gør. Jeg har lige fundet den rigtig cociodyse og den render let speedo ud, men jeg mangler indstilling af optræk i start og mellemområde. Så jeg skiftede tomgangs dyse fra den fødte phbg 55 til en 45 og jeg ved ik rigtig om jeg synes det gjorde en forskel. Den starter kun med choker og går højt op derefter fald den og går ud medmindre jeg gasser op men så går den mega højt op igen. Har pillet lidt ved blandingsskruen men den gjorde det også inden det så jeg ved ikke om utæthed et eller andet sted kunne være et godt bud

  • #5   19. feb jeg elsker når folk gentagner sig selv nå man ikke har andet og sige hahaha

    når den falder langsomt til tomgang er det for det meste fordi den er utæt ellers er den indstillet lidt forkert for der er jo meget mere ind bare hove dyssen at indstille


  • #6   19. feb Choker som forbliver tændt,Utæthed,ellers er den dårligt indstillet

  • #7   19. feb nu er du grov brian. smiley er skam helt indforstået med at hoveddyse ikk er det eneste der skal indstilles. med alt det jeg skrev der er det da nærmest lige før jeg skal gentage mig selv hvis du tænkte det var det jeg troede. smiley jeg må vidst lige prøve mig frem med mulige utætheder og så vende tilbage. Og nej S-K slår choker fra så den er ikke en mulighed.

  • #8   19. feb Jeg oplevede også det med stalkeren

    Det var en skrue på membran der skulle spændes

    Så var alt tæt og god igen


Kommentér på:
Høj tomgang ved gas

Annonce