{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
128 visninger | Oprettet:

Andreas J
Andreas J
Tilmeldt:
29. jan
Emner: 2 Svar: 4

gg på std hot? {{forumTopicSubject}}

det fordi har en kammerat han siger at hvis man putter gg uden begrænsning på en std hot uden pillet begrænsninger at ens stempel så ku brænde og vil bare hører om det passer eller han bare fylder mig med lort fordi fatter ikke så meget om scooter?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gg på std hot?
  • #1   31. jan nej passer ikke helt men du bør tjekke dyssen

  • Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    jan 2024

    Emner: 2 Svar: 4
    #2   31. jan okay tak men skal jeg om dyse eller hvad fordi jeg kørte på den i 1 uge og den kørte fint nok altså optræk er lidt lort når man står helt stille også giver gas men så trækker den satme godt når man lige kommer lidt op i fart


  • #3   31. jan så skal du nok tjekke om dyssen passer hvis du ikke ved hvordan så smid et billede her ind

    og grunden til at optræk er blevet være er fordi den arbejder ved højere omdrejninger


  • Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    jan 2024

    Emner: 2 Svar: 4
    #4   31. jan okay tak skal jeg nok men kan man godt kører med det nu fordi har gg på nu eller skal jeg skifte til min std udstødning fordi har sgu ikke lige nogen dyse sæt osv ka først tjekke i weekenden men vil bare hører om det fint man kører med det for skal kører på arbejde osv eller om det skader noget?

  • #5   31. jan mange behøver ikke skifte dyssen så tjek tændrør før du begynder at panikke

  • Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    jan 2024

    Emner: 2 Svar: 4
    #6   31. jan altså tjekke om det gnister eller hvad?

  • #7   31. jan så du ved ikke hvad du skal se efter så smider du et billede af der her ind vi skal de hvor gnisten kommer altså delen ind i motoren

  • Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    jan 2024

    Emner: 2 Svar: 4
    #8   31. jan Okay Ka sende et billede i weekenden så håber jeg det ik skader når jeg kører på arbejde

Kommentér på:
gg på std hot?

Annonce