{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
224 visninger | Oprettet:

vga dør når jeg giver bundgas {{forumTopicSubject}}

Hey min vga dør når jeg giver bundgas. Jeg har en ide om hvad det kunne være men kan i lige skirve hvad i tænker, jeg tænkte at det nok kunne være dysen at den var for stor MEN så er der så lige det at den er fuldstændig lovlig aldrig blivet pillet hved så dysen burde jo passe men... hvad tror i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vga dør når jeg giver bundgas
  • #1   17. okt 2023 Kunne være du rense din kabo. Og se om dit luftfilter trænger til en udskiftning. Har selv haft en del med indsugning siden på min scooter det er mit bud ikke sikket det er det

  • #2   17. okt 2023 Tilstoppet dyse

  • #3   17. okt 2023 # 1 ja det havde jeg lidt tænkt på at gåre men tror du ikke vis jeg bor et par huller hist og pist i mit luftfilter vil det så ikke også give bedre luft

    # 2 vent hvad er det dysen der bestemmer hvor meget benz der kommer op cyllenern eller er dysen den der bestemer hvor meget benz der kommer ned i kabu


  • #4   17. okt 2023 lav en dyb rensning af din Karburator
    Den er nok bare tilstoppet


  • #5   17. okt 2023 ok har du en god metode til at gøre det da min kompresser er gået i stykker?

  • #6   17. okt 2023 Brug munden til at puste igennem dyserne

  • #7   17. okt 2023 Jeg plejer dog ik selv at syntes en kompressor Rensning er nok så her kommer der lige en guide om hvordan jeg normalt gør

    Jeg plejer at købe en 1liter petroleum til 30kr i Bauhaus og så fylder jeg det op i en en beholder med låg så skiller jeg Karburatoren ad (dyser,svømmer alt skal af)
    så ligger jeg Karburatoren og dyserne ned i beholderen med petroleumet (Kun smid dyserne der ned i hvis du har gummi/Latex Handsker da det er giftigt for huden) så lad den ligge i Petroleumet natten over og så dagen Efter fylder jeg noget benzin op i en anden beholder så dypper jeg Karburatoren i det 6-7 gange for at være sikker på alt petroleumet er af og så lader jeg den tørre i nogle 5-10 min så bruger jeg bare en kraftig pumpe med en lille ventil til at komme ind i de små steder (Kompressor er dog bedst) bare for en sikkerheds skyld(Ikke nødvendigt).
    så samler jeg Karburatoren( Husk luftskruen skal skrues i bund IKKE STRAMMES og så 1.5 omgang ud ellers får du den ik igang. tomgangskruen er der ik en indstilling for som sådan så den skal du bare skrue i en smule den indstiller man senere ) og så smider jeg den på scooteren igen dog inden du prøver at starte den skal bundkarret lige fyldes op det gør du ved at tage vacum slangen af (Benzin slangen skal blive på) og så suger du i vacum i 6-7Sek og så prøv at start den det kan godt tage et par forsøg efter den har været afmonteret så ik blive bange hvis den ik starter første hug smiley

    Du kan sagtens gemme det brugte petroleum til næste gang det holder til 1 rensninger eller 2 mere så det gemmer jeg pga jeg er en nærig røv smiley


  • #8   17. okt 2023 ok fedt tak for hjælpen

Kommentér på:
vga dør når jeg giver bundgas

Annonce