{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
251 visninger | Oprettet:

Opsætning {{forumTopicSubject}}

er min opsætning god. Har tjekket et par andre steder men tænkte at jeg kunne gøre det her

Cylinder 45km/t Stylepro Kvalitet

Kobling - Polini Speed Clutch 3G For Race - 107mm

Trykfjeder - Stage6, medium

Koblingsklokke - Malossi Wingbell - 107mm

Udstødning - Giannelli Go

Variator - Malossi Multivar (13mm)

Powerfilter - Zoot KPR (35mm)

Trimkit - Polini Speed Clutch 3G

Polini 6.5 grams ruller

Blæserhjul til variator - ZooT Racing (13mm)

Den vil nok kunne komme til at køre 60 65 med den her opsætning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opsætning
  • August S
    August S Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 30
    #1   20. sep 2023 45 cylinder er det samme som standard. Køb et 50 cc sport i stedet, hvis ikke du vil køre 70cc. Og så drop powerfilter, det giver ikke en skid, og larmer bare meget

  • #2   20. sep 2023 ok men vil den der efter køre de??

  • #3   20. sep 2023 er der nogen 50cc du kunne anbefale hvor man måske ikke behøver en ny krumtap

  • #4   20. sep 2023 #3 du behøver ikke ny krumtap til 50cc eller 70cc sport. Den er først nødvendig når man kommer oppe i alu

  • #6   20. sep 2023 Jeg ville aldrig købe 50cc sport. Fordi det larmer mere end 70 sport, holder kortere, gir dårligere optræk og koster det samme.
    Det gir kun mening at købe 50cc sport kits i de få lande hvor man faktisk må køre på en 50cc maskine uden topfarts begrænsning. Så længe den er max 50cc.

    Ska du køre 60-65 så er en std ubegrænset cylinder rigeligt (yamahas 30km 2taktere er med anderledes cylinder end på 45erne., derfor er 45 cylinder ikke det samme som standard cylinderen, på jog r. Det ku august i #1 dog ikke vide, da han nok ikke vidste at yamaha et anderledes end alle andre mærker på lige det punkt)


  • August S
    August S Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 30
    #7   20. sep 2023 Du behøver ikke skifte krumtap, ved mindre det er et eller andet helt vildt og vildsomt der skal på. Synes du skal købe enten malossi sport 50cc, Athena sport 50cc eller dr Racing 50 cc. Hvis du vil have noget der bare kan tage nogle tæsk og noget bundhane, synes jeg du skal købe dr Racing. Dog vil malossi og Athens måske give en smule mere effekt.

  • #9   20. sep 2023 #6 ok. Tænker jeg holder mig til den så

  • #10   20. sep 2023 tak for det

Kommentér på:
Opsætning

Annonce