{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
137 visninger | Oprettet:

Pgo Pmx {{forumTopicSubject}}

Athena Racing Krumtap Ø10 (ny)
Polini CP 17,5mm (3000 km)
Top Perfomance 70ccm (2000 km)

Malossi Multivar (6 grams ruller)

Malossi X Rem

Malossi Fly Clutch Kobling
Grøn Tryk
Hvide Trim

88 Dyse
1,5 luftskrue




Den kørte helt fint og det indtil mit luft filter det røg af, har købt nyt og sat det på men den trækker bare mærkeligt, har renset karburatoren og prøvet at køre uden luftfilter, fordi det burde den kunne. Men den er mærkelig fordi det er som om den drukner når jeg gir fuld gas og når jeg når 40kmt tager den bare ved. Den tager heller ikke ved opad bakke kun ned af bakke, har prøvet med andre ruller men hjælper ikke. Svømmeren er ikke defekt eller noget og heller ik de andre ting i kabu. Ved ik hvad den fejler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo Pmx
  • #1   29. aug 2023 hahahhahahaaha jeg kørte uden luftfilter fordi den burde og den drukner når jeg giver gas hahahahah hold nu jeg tisser i bukserne hahahah


    nå til sagen du smadre din motor ved at køre uden filter og derfor bør du ikke køre uden

    den burde ikke kunne køre uden filter for så køre den ringe med filter

    den drukner ikke den skriger på mere benzin når den siger bøøøøh

    hvorfor køre den ringe med ny filter mit bud er at du har kørt med standart filter og det ny er powerfilter


  • #2   30. aug 2023 Ved godt det lyder lidt dumt når jeg skriver det sorn.

    Den kørte pisse godt inden krumtappen gik og også efter nyt stempel og efter tappen blev skiftet, den var bare godt indstillet. Så ville ikke ændre noget da den kørte helt fint før, ved bare ik hvad fejlen er nu.


  • #3   30. aug 2023 Det kan godt være det kørte godt før, men lige så snart du piller ved insugning, cyllinder eller udstødning skal man ofte omdyse. Bare hvis du går fra den ene powerfilter til den anden skal man omdyse i nogle tilfælde

Kommentér på:
Pgo Pmx

Annonce