{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
202 visninger | Oprettet:

Scooter køre fint med 1/3 gas MEN, {{forumTopicSubject}}

Hej SG,
Jeg har for nyligt fået smidt en vga digita 50 2t i hovedet, og den var mere eller mindre faldefærdig.

Jeg har fået skiftet nogle dele på den såsom:
- R-setup 21mm Sport Edition karburator. (zoot powerluftfilter på)
- R-Setup Sport cylinder 70cc Ø10mm.
- R-setup 9K Supersport Minarelli
- Malossi Multivar
- Malossi Fly Clutch 107mm til Minarelli (kommer på i løbet af ugen)
- 45 cdi. (ubegrænset bestilt)

jeg er i gang med at køre cylinderen til, men har prøvet at rive gassen i bund.
Når jeg køre med 1/3 gas, så køre den egentlig fint og lyder fint kommer op på de 70-75 km/t, men når jeg så smider gas i bund begynder den bare at larme mere end den giver fart, forstået på den måde at den køre på samme måde som med 1/3 gas, bare med mere "brian" lyd på.

Jeg synes ikke selv det lyder som om den drukner, og jeg har læst mig til at en 45 cdi kun acceptere 8000 rpm. <- ved ikke om dette er mit problem, eller om karburator måske får for lidt luft ?.

nogle her, som der har været ude for noget lignende. har selv søgt lidt frem og tilbage på nettet, men synes de fleste opslag har omhandlet for høj dyse, hvilket jeg ikke tror er mit tilfælde, (uden at skulle vide det) der sidder den dyse i den kom med, hvilket jeg selvfølgelig har været så klog ikke at tjekke op på.

vil sætte pris på nogle inputs, og jeg skal selvfølgelig tjekke op på disse ting, bare mere om nogle lige havde et skud fra hoften.

(Derudover er der standard studs i, aner ikke om der er begrænsning i sådan en på vga digita 50 2t)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter køre fint med 1/3 gas MEN,
Kommentér på:
Scooter køre fint med 1/3 gas MEN,

Annonce