{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
196 visninger | Oprettet:

Hvilken cylinder ville i anbefale? {{forumTopicSubject}}

Det er til en Yamaha jog as fra 1996.

Jeg er blevet nappet 1 gang af polititissemændene, så jeg kører med politiværn. Det skal være en cylinder hvor man ikke rigtig kan høre at der er politiværn. Men det skal samtidig være godt nok til at jeg kan rive baghjul på den, og hvor den sådan semi kan rive sig selv op hvis man er på vej ned.
Tænker bare noget topfart på 70+.

Jeg tænker Malossi sport 50cc, men jeg er ikke helt sikker, også tænker jeg måske noget 19mm/21mm DellOrto Kaburator, og en GG udstødning. Jeg har også en Stylepro 9k, men det bliver vel for stort, og gør vel også så man kan høre at der er politiværn på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken cylinder ville i anbefale?
  • #1   4. jun 2023 Du kommer til at kunne høre politiværnet uanset.

    Spørgsmålet er nok mere hvordan man undgår at blive hørt når den er uden omdr begrænser slået til...

    50cc sport ska ha en del flere omdr for at yde noget end 70cc. Så ville klart hellere fyre noget 47mm sport og en silent pro eller lavere-ydende på.

    Det er fint til lidt baghjul og ska nok køre 70.


  • #2   4. jun 2023 Men malossi sport 50cc, yder vel ved lave omdrejninger er jeg forholdsvis sikker på. Med politiværn på std 50cc kan man ikke rigtig høre politiværn. Eller det kan man, men jeg har før selv haft det på, hvor der gik et godt stykke tid før jeg opdagede det, så jeg forvekslede det med med at køre uden. GG yder vist også ved lave omdrejninger. Det vigtigste er iværtfald at det lyder lovlig, hvilket 50cc sport vel gør. Det med omdrejningerne er lidt ligegyldig, det skal bare lyde oprigtigt med politiværn på, og så ikke larme for meget generelt.

    Malossi sport 50cc giver vel også en topfart op 85 stykker. Den kører nemlig allerede 70 med std cylle.


  • #3   4. jun 2023 50cc sport tager flere omdrejninger end 70cc.

    50cc sport larmer mere end 70cc

    50cc sport trækker dårligere ved lave omdrejninger og skal op i højere omdrejninger end 70 skal for at yde sit max, og yder mindre i sit max end 70 gør ved et lavere omdrejningstal som larmer mindre men yder bedre


Kommentér på:
Hvilken cylinder ville i anbefale?

Annonce