{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
176 visninger | Oprettet:

højer bundtræk? {{forumTopicSubject}}

davs jeg gik ok tænkte om laver gearing mener højer bundtræk (eller højere) og vis kunne i så komme med forslag har en jog 2005
opsætning lyder på

Italkit Helt
Dr Racing 70cc
Yasuni R
28mm kabu helt ny
Malossi multivario
Malossi rem
Polini 3g kobling
Voca studs
RMS krumptap


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højer bundtræk?
  • #1   11. apr 2023 armen for h..... da knækt du har jo fået svar i tidligere forum

  • #2   11. apr 2023 nå for helvede det har jeg da også

  • #3   11. apr 2023 Indstil dit vario bedre.
    Hvis det ikke er nok, så skal du skifte til en cylinder der sparker røv.


  • #4   12. apr 2023 Mener du om vil du mere bund træk med en lavere gearing
    Jeg ville mene du ville få en smule bundtræk Men det er desvære på bekostning af top fart og din bundtræk vil forsvinde hurtiger fordi den er hurtiger op i top fart , og efter min mening vil det give dig føelsen af bundtrækket lidt er forsvundet på en måde .
    Det ville være bedre at beholde den gearing du har i nu og så evt arbejde en smule på din Vario og kopling samt Remskive og kilerem ..
    så din kilerem er helt oppe i bag på remskiven og helt nede foran ved vario uden at remmen sætter for meget i spænd foran ,for det kan give en forkert optræk ,
    Så hvis du savner bundtræk så ville jeg nok have begyndt at arbejde på følgende.

    Vario & Dens blæsehjul -
    kilerem position på Remskiven og vario -
    Kobling -
    Rullernes vægt -

    Og hvis det så er indstillet og du måske ikke er tilfreds der i nu . Så begynd at tænk på at sætte en Gearing i som evt er smule mere høj gearet , men så skal du igen til at indstille rulle vægte og kobling …..

    ( Dette er bare min mening hvordan jeg ville have gjort det ). smiley smiley smiley


Kommentér på:
højer bundtræk?

Annonce