{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
245 visninger | Oprettet:

William B
William B
Tilmeldt:
2. mar 2023
Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78

Jog r hyler fra gearing når jeg giver gas {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige sat en 14/41 færdigpresset stage6 gearing og en stage6 rem i min jog, og ny laver den en sjov mislyd der lyder lidt som en hylende raslen men kun når bagdækket drejer rundt. Jeg syntes også koblingsklokken skal drejes rundt meget mere for at bagdækket tager en omdrejning

Kan det være jeg har sat de 2 skiver inde hvor gearingen sidder forkert? Den kører skam fint men lyder underligt og ved ikke om det fint og køre med lyden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r hyler fra gearing når jeg giver gas
  • #1   7. mar 2023 Skild det af og kig
    Den tynde med spidsen mod baghjulet og den tykke bagefter på sekundær

    Self skal baghjulet bruge flere omgange rundt når du har sat en større gearing i


  • #2   7. mar 2023 en tun gearing hyler det gør den fordi tænderne er lige hvor original er skæve så det et normalt at den hyler men rasler skal den ikke åben og kigge helst ikke køre på den før du har fundet fejlen fordi blokker den baghjul med 80 og du gør en forkert ting eller den gør det rundt i et sving så ligger du der og det gør sku lidt ondt har du husket skiverne i gearing da du samlet den

  • #4   8. mar 2023 Adskil det hele igen og tæl antallet af tænder på mellemgearingens store tandhjul.
    Det kan også være at du har købt en sekundær gearing med lige skårede tænder og ikke skråt skårede tænder.
    Det kan også få en gearing til at hyle mere end den originale.

    Den originale Jog R gearing, der skal koblingsklokken dreje 15 gange, for at baghjulet drejer en enkelt omgang.
    Med en 14/41 gearing, der er det cirka 11 gange.


Kommentér på:
Jog r hyler fra gearing når jeg giver gas

Annonce