{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken billig scooter kan i anbefale
  • #1   8. jan 2023 pgo Black eller white magic så bliver de ikke mindre ud over yamaha jog og pgo passer de fleste dele med hot så de er over alt men man kan ikke lave en pgo hurtig i forhold til hiper men de m8deller som køre med hiper motor er ikke små eller jo zip modeller men det er også det

  • #2   8. jan 2023 billig og god kvalitet finder du sjældent samtidig, PGO er billigt og ok kvalitet smiley
    Men vil råde dig til noget med en rigtig mina motor eller noget piaggio.
    hvis du vil tune og være forrest i flokken, Ska' der stå hiper på blokken


  • #3   8. jan 2023 Det billigste er at købe noget udseendemæssigt smadret men mekanisk i orden kvalivare.
    Du sparer penge på vedligehold, sparer på reparationer, får penge når den skal sælges igen, de kører nemmere stærkt, og kører ikke galt så let.

    Men ellers kig hva der er billigt på brugtmarkedet.
    Det er jo det eneste du ka få.

    Inden du køber noget så google den og tjek om man na få dele til den og den er værd at skrue i eller om det er en... f.eks. en ditech.. med el problemer eller noget andet hadegave knald der er billigt fordi.... ja. Umulius sort hul tidsmæssigt og økonomisk.


  • #4   8. jan 2023 Hvad med en piaggio typhoon er den god

  • #5   8. jan 2023 alt med en piaggio/Hiper motor er god at tune på hvis du spørg mig, samme cylinder på min pgo og på min Derbi med piaggio motor og derbien rykker mere end pgo gør smiley

  • #6   8. jan 2023 typhoon er ikke lille

Kommentér på:
Hvilken billig scooter kan i anbefale

Annonce