{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

Bertram B
Bertram B
Tilmeldt:
25. maj 2022
Følgere: 118 Emner: 14 Svar: 16

Rieju RS 2 '02 {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Har en Rieju RS 2 fra 2002.
Det min første gearmaskine og jeg har derfor ikke vildt meget forstand på sådan en AM6 motor, og generelt gear.
Problemet er at når jeg sætter den i 1 gear og prøver at løbe den igang spilder den bare benzin ud fra bundkaret?
Nogle ideer til hvad det kunne være, har tjekket svømmeren den ser fin ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rieju RS 2 '02
  • #1   16. nov 2022 er det en af dem med en bolt i midten af bundkaret? tjek o ringen der, ellers må det være din "overløb" i bundkar der er utæt eller bare generalt pakningen ved bundkaret smiley
    Btw, fed første gear knallert, sådan en RS2 der smiley


  • #2   16. nov 2022 Tak, syntes også den er virkelig fed, dog et større projekt.
    Skal nok få tjekket det engang i morgen smiley


  • #3   16. nov 2022 husk da lige at få den oprettet så man kan stemme den ind og følge med i dit projekt smiley
    Da jeg var 16 drømte jeg om en rs2 matrix, fik dog aldrig sparet sammen til sådan en, ku ik lade vær med at købe mere tuning til den jog jeg havde på daværende tidspunkt xD
    Og nu er de ikke til at finde medmindre de koster det hvide ud af øjnene eller er max forskruet smiley


  • #4   16. nov 2022 Denne her skal have den helt store omgang, der sidder fint med tun på. Noget top performance 70cc, top performance racing udstødning og en 26pwk på. Men den skal have malet stel og det hele.
    Den skal lige køre godt først dog. smiley


Kommentér på:
Rieju RS 2 '02

Annonce