{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baneracer
  • #1   7. jul 2022 2% altid.

    Husk nu at tjekke for stelnummer.
    Hvis det mangler, så er den stjålet.
    Der er INGEN logik i at fjerne det, bare fordi at den skal bruges på en bane.


  • #2   7. jul 2022 Den et købt kender ham der engang havde den og den et ik stjålet men der bliver blandet 3% det mente han var passende den var også blevet brugt til bane/ræs med det

  • #3   7. jul 2022 #2
    Jo mere olie mere effekt tager det
    Jeg køre 1.5% på min jog r


  • #4   7. jul 2022 Team Nico
    den hører man tit , er det noget du kan linke til med dokumentation som ikke bare er få % afvigelser på felt der ligesågodt kunne have været vejret


  • #5   7. jul 2022 Hvilket tændrør skal der i en baneracer kan se det der er på nu er alt for lille glødetallet var 7 og det vel alt for lavt? den har mhr ts, 28mm, c21 og fuld or og det er en aerox motor på en jog as

  • #6   9. jul 2022 #5
    9 hvis vi snakker ngkskalaen , det er tilpas koldt uden at være for koldt , som jeg lige husker peaker en c21 ved ca 12k rpm , man skal noget højere op for at kunne retfærdiggøre / holde et 10er rør rent , som regel kun karts der har brug for 10 eller over


  • #7   10. jul 2022 #3
    Kaldes erfaring smiley


  • #8   14. jul 2022 Jeg har både oplevet at miste effekt med olie og vundet effekt ved og ændre olie %

    Jeg ligger omkring 1,8 - 2%.

    Jeg har dog oplevet slidt cylindere lave mere effekt ved og gå op i 3% da du får en mere tæt cylinder. og det kan give mere effekt i den sidste ende.

    men det er rigtig som nico siger det handler enlig mest om erfaringen

    #6 vi er flere der køre over 14000 omdr på en C21 så det med den peaker på de 12.000 omdr glem de fantasier

    Det afhænger også meget af hvad olie type med man køre med om man køre med en tyk Castor olie eller man køre med sådan en latterlig hobby sports olie






Kommentér på:
baneracer

Annonce