{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  50cc Sport??
  • #1   25. apr 2022 Kan ikke anbefale 50cc sport (ingen mærkbar forskel)
    Std tap kan sagtens holde til 70cc sport.


  • #2   25. apr 2022 hvis du selv undersøger lidt ville du kunne undersøgelse ud af at de fleste køre med 50xc sport i ca 6 månder så skifter de over til 70 cc så hvorfor ikke bare tage 70cc til at starte med

  • Kenneth E
    Kenneth E Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 7
    #3   25. apr 2022 Har bare hørt at en std tap ikke kan holde til 70cc men godt kan til en 50cc sport og at man godt kan få en 50cc sport til at køre ligeså godt som en 70cc

  • #4   25. apr 2022 #3 ja man kan få den til at køre lige så godt som 70cc sport. Men det gør du ved at tage flere omdrejninger. Dvs at der skal nok tun tap i hvis den skal yde så meget. Køb heller en 70cc sport. Du kan selv vælge hvilke mærke. Dr racing er billigt, men yder en smule mindre end fx malossi eller stage 6. Stage 6 streetrace er en god cylinder, du skal dog nok skifte krumtap til den. Medmindre du holder dig til gg og ikke en knæk

  • #5   25. apr 2022 problemet er omdringere jeg har knækket 2 krumtappen på en hot som kun have en anden udstødning på


    hvis du holder dig til sport cylinder og gg så holder den fint til 70cc


  • Kenneth E
    Kenneth E Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 7
    #6   25. apr 2022 Okayy tak for svarene. lige pt. har jeg en Stage6 Pro Replica, på min hot.

    Så skal jeg vel ud i en tun tap? eller kan den godt holde til DR 50 eller 70?


  • #7   25. apr 2022 Lad være med at købe 50cc sport. Det er total spild af penge.
    Jo du kan godt køre med den udstødning og en dr 70cc. Bare husk når du kører lange tur(over 3-4 km) så lad være med at køre bundgas hele tiden. Køre med 1/3-1/2 gas og 10kmt mindre topfart. Så holder det i længten


  • Kenneth E
    Kenneth E Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 7
    #8   25. apr 2022 Okaay, så gør jeg det men hvilken tun tap ville du så anbefale fordi så skifter jeg også en sammen med alt andet.

  • #9   25. apr 2022 Jeg kører selv men en topracing ø10. Husk nye leje og simmeringe også. De kan købes samlet

  • Kenneth E
    Kenneth E Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 7
    #10   25. apr 2022 Okaay. Takker smiley


Kommentér på:
50cc Sport??

Annonce