{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rs50 udstødning
  • #1   27. feb 2022 Kan godt.
    Gir mere mening hvis det er top performance støbejerns cyllen end hvis det er et eller andet racing kit med høje porttider.
    Men jo. Men øh altså tænker en sports udstødning ville gøre underværker. 50-70% mere power uden den nødvendigvis blir helt tam i mellemområdet.
    Airsal sport skriver i manualen til cylinderen den ka bruges med original karb og udstødning, skal bare omdyses. Men kører bedst med en matchende sport udstødning og en 17,5-21mm karb


  • #2   27. feb 2022 Det er top performance støbejerns cylinder jeg sætter på den smiley

  • #3   27. feb 2022 Den top performance cylle skulle være portet identisk med original cylinderen, så sku virke ved samme omdrejningstal.
    Dog er stemplet større så den blir en lille smule mere omdrejningsvillig.

    En hidsig sport udstødning der ska ha mange omdrejninger for at yde noget er også irriterende larmende at køre på.
    Der er standard udstødningen som regel mere civiliseret at køre.

    Dejlig knullert i øvrigt. Især med tpr bigbore cyllen.

    Kørte en tur med en matrix rs2 med tpr 86cc cyllen engang.
    Gal den kørt fint.
    Bare sørg for grundig omdysning af karburator så er du golden.


  • #4   28. feb 2022 Okay jamen jeg vil glæde mig til senere og få den startet op igen... men tænker os med tiden så skal den have noget større cylinder samt karburator.. smider en 21mm på og så dyser den derefter... har os lige bestilt ny membran en VL6. Og så er det polini stud samt polini cp 21mm

  • #5   28. feb 2022 Det giver minimalt så længe du har std udstødning på.

    Men ska de alligevel skiftes ka man ligeså godt købe kvalivare jo smiley


Kommentér på:
Rs50 udstødning

Annonce