{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Speedfight 2 WRC 206. Lidt sløv {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Håber i kan hjælpe en uvidende scooter mand smiley Jeg har købt en speedfight 2 WRC 206 fra 2007. Jeg har pillet begrænsninger ved variator, luft filter og så sidder der vist et Thansen rør i uden begrænsning. Den kører dog kun 50-55 stykker, hvilket jeg synes er lidt sløvt. Jeg havde håbet på en 65 stykker eller lige deromkring. Vil det give noget at smide en større dyse i eller andre ruller? En anden cylinder kunne også overvejes, men kan ikke skifte udstødnings rør da den bliver nød at se standard ud. Håber i har et tip eller 2.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight 2 WRC 206. Lidt sløv
  • #1   14. maj 2021 du kan starte med at dysse den ind så kan du tegne på vario hvor remmen køre med en tus også køre en tur så kan du se om den køre helt ud

  • #2   14. maj 2021 Ja, hvis du ikke har skiftet dyse, så slår du hurtigt motoren ihjel....Når der kommer mere luft ind, ja så skal der selvfølgelig også mere benzin til...

  • #3   14. maj 2021 Det du oplever har ikke ret meget med dysen at gøre.
    Den originale cylinder er katastrofal.
    Hvis det altså er den originale cylinder.

    Udstødningsporten ligger normalt cirka 23-25 mm nede i cylinderen på alle scootere med original cylinder.
    Men på Peugeot SF2, der ligger den 28mm nede, hvilket gør den ekstremt sløv.
    Så tag topstykket af og mål med en skydelære, om jeg har ret.
    Hvis jeg har ret, så vær lige opmærksom på at motorblokken er begrænset i skørtet.

    Jeg har nok et fotoalbum med billeder, hvor jeg skifter fra original cylinder, til Stage6 Sport Pro, på en Peugeot SF2.


  • #4   15. maj 2021 Tak for svar. Har kunne læse flere der skriver standard cylinder er helt væk på sådan en her. Har i en i vil anbefale at skifte til? Kan jeg få 60 ud af den er jeg sådan set også tilfreds.

  • #5   15. maj 2021 Du skal lige være opmærksom på at udstødningsporten er drejet på din originale cylinder, så skifter du den, så skal du nok også skifte udstødningen.

    Se mit fotoalbum.


  • #6   17. maj 2021 Okay tak. Har i et alternativ? Uden noget besvær men bare noget der går lige på? Behøves som sagt ikke være noget der vanvittigt, men bare noget "nemt" der kan gå på. Søger som sagt bare en 60-70 stykker ud af den

  • #7   17. maj 2021 Gør det rigtigt.
    Der er ingen hokus pokus løsning der fixer det for dig.
    Af med cylinderen og se om jeg har ret.
    Har jeg det, så skift den.

    Det er ikke en nem motor at tune på.


  • #8   18. maj 2021 Forstår ikke hvad du mener. Spørger om der er en anden cylinder at købe og smide på, istedet for at prøve at "fixe" en ringe cylinder og skal til hokus pokus. Kan vel ikke passe en billig stylepro ikke kan hoppe lige på eller noget i den stil.

  • #9   18. maj 2021 Du får ikke en anden cylinder på, uden at der skal drejes noget af skøret på cylinderen eller begrænsningen nede i blokken skal slibes væk.

Kommentér på:
Speedfight 2 WRC 206. Lidt sløv

Annonce