{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

metrakit pro race vs arisal 77cc {{forumTopicSubject}}

jeg står her i et dilemma og mangler lidt vejledning. kan man trække lige så meget power ud a arisal 77 cc som metrakit? eller er der noget andet cylinder der er beder uden man skal skifte tap til rod 85 eller nogen der ved hvor man kan købe en nyt metrakit cylinder? (jog r)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  metrakit pro race vs arisal 77cc
  • #1   10. sep 2020 Burde kunne købes på maxi scoot(under jog rr eller aerox)

  • #2   10. sep 2020 Jeg mener ikke du skal skifte krumtap hvis du vælger Airsal 77cc , det skal trækkes af en normal Ø12 tal ( rod80 )

    For at være ærlig , så er Airsal ikke kendt for at skulle have nogen kits som bare trækker igennem he he , MEN MEN MEN hvis du sætter dette her på et 77cc Airsal kitts

    Cylinder : Airsal 77cc
    Udstødning : R-setup 14k
    Kaburator : 28mm ( ikke mindre )
    Membran : Malossi vl14

    Så trækker det faktisk mega fedt , og det lyder igrunden godt også
    Du vil sagtens kunne give de her andre meget kendte mærker som polini - Malossi - metrakit osv kamp til stregen , jeg husker dengang jeg prøvede Airsal 77cc med det setup jeg nævnte , og måtte indrømme jeg blev faktisk en smule positiv overrasket , for jeg var 100% sikker på at Det ville trække MEGET mindre , men jeg blev kloger,..
    Det er jo Alligevel 50mm stempel ... jeg ved ikke hvad Støresle metrakitt du taler om i forhold til Airsal 77cc .. men hvis det kun er 70cc metrakitt og 77cc Airsal ,
    Så vil jeg tro du vil mærke en del mere bund træk med 77cc ( 50mm stempel )
    Men jeg tror stadigvæk metrakitt af en eller anden grund stadig vil med den rette indstilling kunne slå Airsal 77cc , men ikke uden at det kommer helt op i RPM for at kunne det .
    Så hvis jeg havde et valg , så turde jeg godt prøve Airsal 77cc ,

    Prøv at søg på YouTube med Airsal ekstreme 77cc så kan du vist se det i action ikke mindst kan du høre det også , og jeg syndes det lyder lidt fedt det sæt fra Airsal 77cc


  • #3   11. sep 2020 okay jamen metrakit yder os for vildt af at være en 70 cc den har jo nogle store skylle kanler smiley har os udstødning til den, maxi scoote har den ikke for bestilte den der inde for for knap 2 mdr siden og efter havde ventet over en måned hvor de blev ved med at ud skyde forsendelsen så annulleret jeg ordren og købt i stedet arisal 77 cc

  • #4   11. sep 2020 Jammen jeg er faktisk ikke nervøs for at du bliver skuffet med Airsal 77cc
    For jeg sikker på du vil blive tilfreds med det , bare du husker at sætte en ordenlig udstødning og kaburator på, og helst ikke mindre end 28mm til det kit her.. jeg har selv overvejet at lave den Hot blok jeg har om til vandkølet , også på med det her Airsal 77 hvis det kan være der osv .... smiley


Kommentér på:
metrakit pro race vs arisal 77cc

Annonce