{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Begrænsning i udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, ved ikke så meget om scootere og begrænsninger, men ved at man kan tune nogle udstødninger ved at fjerne noget i den, vil bare lige hører om der er nogle kloge hoveder der ved om man kan tune den her på nogen måde smiley
https://speedline.dk/pgo-hot50-10/udstoedning-1/udstodning-tecnigas-silent-pro
På forhånd tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begrænsning i udstødning
  • Brian H
    Brian H Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
    #2   9. feb 2020 Ja du skal fjerne den svejseklat/kant der er.. som du kan se på et af billederne. Du kan pudse eller slibe det væk. Jeg brugte selv et godt jernbor. Den gir jeg bare godt med gas på borremaskinen og så bare følg kanten rundt til det er væk. Til sidst pudser du det af med sandpapir. Så den ende klar. Så kig på den anden ende.. der stikker et rør ud. Og der er os ca. 1-2 cm kant helt yderst. Det skærer/saver du væk. Det gør at den nu får større udgangshul.. og dermed kan komme af med mere luft/udstødningsgas og dermed sjovere for dig! :¤) Men jeg tænker lidt.... Hvorfor gider du alt dette arbejde??? Var det ikke nemmere bare at købe en tunudstødning fra start af? HEHE!:¤) i dag kan de jo fås så de ikke ligner en tunudstødning og til nogenlunde samme pris. Håber du kan bruge dette til noget - Så var tiden jo ikke helt spildt hehe!:¤)

Kommentér på:
Begrænsning i udstødning

Annonce