{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

Dødt punkt {{forumTopicSubject}}

Hej har en pgo pmx som trækker super godt op til 45 kmt. Når den når de 45 kmt så tager det mega lang tid for den at komme længere op i fart. Hvad kan det skyldes
Opsætning
Dr 70 cc
Std karb med 93 dyse
Tecnigas silent pro udstødning
Andre tryk og trimfjeder
Og 6 gram's ruller i Std vario

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dødt punkt
  • #1   17. okt 2019 hvilke begrænsninger er fjernet?

  • #2   19. okt 2019 René f. Skive, tragt og i udstødning

  • #3   20. okt 2019 Hvis det sker , så evt prøv at gå ned i rulle vægten. Før Du piller ved andet ,
    Og jeg er næsten sikker på hvis du prøver at 4 eller 5 grams så er du godt på vej til en jævn optræk ,
    Og hvis det viser sig at den mister fart ved de 4grams så gå op til 5 grams ...

    Sådan som du fortæller det at det sker med farten efter de her 45 så er det lige der din remskive åbner sig helt , og desvære har de lovlige remskiver desvære et slags fald når den åbner helt til sidst ,.. og det der din fart bliver langsom opgående fordi motoren med et for meget at slæbe på , så er det jeg vil tro din rulle vægt kan være skyld i den åbner en smule for hurtig i bag så vario slår rullerne helt ud omkring det sted din remskive åbner sig helt , så ved at gøre din rullevægt en lille smule mindre ,Så udligner Du det lidt så din motor ikke bare med et åbner din remskive så hurtiger når det fald på remskiven kommer , så derfor ville jeg prøve før alt andet at ændre din rullevægt til
    4 grams eller 5 grams , jeg havde prøvet med 4 grams ruller som det først.
    Og ikke ændre på andet før du har prøvet med 4-5 grams ruller ...


Kommentér på:
Dødt punkt

Annonce