{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

R L
R L
Tilmeldt:
24. jun 2018
Emner: 2 Svar: 5

Hot50 fjernet begrænsninger fart? {{forumTopicSubject}}

jeg går og undre mig over min hot50 ikke rigtigt vil køre stærkere end den gør den går ca 70 på speedometeret, har set flere med samme opsætning køre speedometeret ud..? og søger derfor jers bud på hvad det kan være..

Alle begrænsninger er fjernet
GG udstødning
Dyse 76
6,5Grams ruller..
tændrør :BPR7HS

Så er jeg også i tvivl om den måske skal have en større dyse i grundet blandingen har smidt nogle billeder op af tændrøret..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot50 fjernet begrænsninger fart?
  • #1   27. jun 2019 Der ikke 2 maskiner der yder ens og du vejer måske 30 kilo mere end de andre der har samme setup?

  • R L
    R L Tilmeldt:
    jun 2018

    Emner: 2 Svar: 5
    #2   27. jun 2019 har en kammerrat med samme opsætning som jeg har nævnt oven over, samme årstal men af en eller anden grund køre hans speedometeret ud, derfor jeg undre mig over selvom den fejlviser på speedometeret men ikke vil gå over de 70, og ja han vejer sjovt nok 20kg mere end jeg gør og køre det samme om han eller jeg køre på den og vi triller en tur sammen..


    - nu var mit spørgsmål også om der noget jeg kan ændre for at få det sidste ud af det eller om der virkelig skal en større cylinder og kaburator på for at gøre det smiley


  • #3   27. jun 2019 Nope, 60-65 på gps med den opsætning. Hvis nogen siger de kører meget stærkere er der lavet andet ved maskinen.

  • R L
    R L Tilmeldt:
    jun 2018

    Emner: 2 Svar: 5
    #4   27. jun 2019 er der noget andet man kan gøre for at få mere ud af det, eller er det større cylinder + kaburator?

  • #5   27. jun 2019 70 er meget standart du kan gøre som i gamle dage fræse skyllekanaler og udstødningsport

  • #6   28. jun 2019 Rens dit luftfilter.
    Tjek om dine ruller har den rigtige størrelse.
    Tegn på vario og se om remmen kan komme til så langt ud, som på din vens.
    Skift din gearing til en 14/41
    Tag cylinderen af og rens udstødningsporten.
    Fræs udstødningsporten 1mm bredere til hver side og fræs den 1mm større op imod topstykket.
    Se efter om stemplet er slidt ned og om honingsringene er slidt væk i din cylinder.


Kommentér på:
Hot50 fjernet begrænsninger fart?

Annonce