{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

HJÆLP HOT GASSEN SÆTTER SIG MEN IKKE SOM DU TROR {{forumTopicSubject}}

HJÆLP
Jeg har et problem hvor jeg snart vælger at kaste håndklædet i ringen og give op så det her er min sidste mulighed..

Jeg har en Hot der har fået en psykose. I får den fra start af.
Jeg startede med at lave den så den bare spillede med et 50cc sport, og en GG. Den kørte pisse godt, startede hver dag i første forsøg, så overtog min far den der blev IKKE pillet ved den, men fejlene begyndte at dukke på på stribe, så fik jeg den endelig fejlfri efter ja nok et halvt år hvor den bare har været på tværs, dog nu med et malossi sport 70cc, 17,5 dellorto, den gik mega hjernedødt, selv på baghjul og det hele, men så en dag begynder den kraftedme igen, denne gang satte gassen sig bare,(Det har den ALDRIG gjort før det kom bare lige pludselig) og det gjorde den lige midt i et T-kryds hvor der kommer biler fra begge sider, jeg slipper dog uskadt fra det da jeg får den kontrolleret hen på marken også hopper jeg af..
Nu idag kan jeg simpelthen ikke få den til at gøre hvad der bliver sagt, gassen sætter sig stadigvæk, men gasspjældet falder ned fuldstændigt ligsom det skal, jeg vælger dog alligevel at skifte kaburator, men uden resultater, den fortsætter med at være dum i nakken, jeg har efterfølgene prøvet at skifte membran, 2 kaburatore, studs men intet virker, lige bortset fra at hvis jeg holder begbremsen inde så den ikke kan køre når jeg giver gas så går den ned i omdrejninger som den skal, i det øjeblik jeg slipper bagbremsen og prøver at køre er den ligså dum i nakken som den ja nu plejer, Men hvis jeg dysser den op så den får ALT for meget benzin og ikke kan noget uden man holder på gassen er problemet pist væk jeg forstår INTET af det og jeg er snart ved at give op på den..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP HOT GASSEN SÆTTER SIG MEN IKKE SOM DU TROR
Kommentér på:
HJÆLP HOT GASSEN SÆTTER SIG MEN IKKE SOM DU TROR

Annonce