{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

nyt cylle klakker pgo hot 50 {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen har lige byttet mig til en ny hot som lige har fåret sat 60cc nc på helt nyt men når jeg stater den klakker den på en måde og kommer sådan en lille pive lyd fra cylle har haft cylle af og kigge og der ser det helle nyt og fint ud igen mærker at se og mærke den er med 17,5 og en 92 dyse fra en senda tændrør er sort hvis jeg kun køre den i et par sek men vis jeg tar den i tomgang så længe som jeg tør begynder den at blive mere og mere hvid og alle pakninger i blokken er nye samt membran så ville i sige at jeg skal op i noret 100 dyse ????

ps ved godt det ikke er det bedste cylle men det skal bare holde i 4 måneder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt cylle klakker pgo hot 50
  • #1   29. nov 2017 Det fandme op af bakke med din scooter.

    Hvor mange emner skal vi have omkring den samme lortecylinder?
    Det ene øjeblik spørger du ind til om den er god og får svaret NEJ, men stoler blindt på det lort, som forhandleren skriver om at du "bare" bruger det originale topstykke, hvor du så finder ud af at du skal bruge 2 toppakninger og 3 bundpakninger, for at stemplet ikke smadre imod topstykket.

    Næste emne er at det har sat sig og nu et nyt emne hvor det ikke har sat sig?

    Tag for helvede da og smid den cylinder ud, inden du knuser dit bundleje ( ja det er din krumtap jeg snakker om ) og koster dig meget mere end du overhoved har råd til, når du ikke engang har 6-700kr til et anstændigt cylinderkit, fra et mærke der ikke er det værste Kina lort.

    NC - New Competition er helt sikkert det værste lort i præcis samme bås som Thansens K-Star.


    Hvis du ikke har 600kr til en ordentlig cylinder, så kør på din cykel.
    http://www.scooter-attack.com/cylinder-airsal-sport-70cc-c1131046-39.html


  • #2   29. nov 2017 som tommy 4600 siger skrot den lorte cylinder køb en der er i bedre kvalitet til de 6-700 kr .

  • #3   30. nov 2017 Ja det lort og hvis du læste.det jeg skrev... har byttet mig til den og han Viste ikke det var det cylle da der står 49.9cc på og nu skal den også kun lige køre til jeg får kortet og der efter smider jeg en jog motor på og tuner den

  • #4   30. nov 2017 Så smider du en Jog R motor på den?
    Hvorfor dælen gør du det?
    Så skal du til at skifte/ændre på motorophænget og køre rundt for forskellige fælge for forhjul og baghjul?

    Der står 49,9ccm på den, fordi at det er en 49,9ccm cylinder, som er hevet ud af produktionen og boret op til 44mm.
    Det betyder så at udstødningsporten og skyllekanalerne slet ikke er lavet til de 59,6ccm som den nu er på.

    Jeg ville virkelig godt se cylinderens portmap og sammenligne det med alle mine andre portmaps.


  • #6   30. nov 2017 Mads har ikke købt det byttede min gammle soi. Skulle have skiftet tap da rem knækkede og tog gevind med

  • #8   30. nov 2017 Ja og så står jeg igen uden noret at køre på det jo ikke os alle sammen der har et arbejde

  • #9   30. nov 2017 Så søg et.
    Ring til samtlige vikar firmaer.

    De holdt mig kørende med arbejde i samlet set 6 års tid.


  • #10   30. nov 2017 Det bare svært når man først har fri kl 4 fra skole og 45 min transport


  • #11   30. nov 2017 Kan du ikke blive vareropfylder i et supermarked?

  • #12   30. nov 2017 Mon det er billigere for dig, at få en til og lave den for dig??.

  • #13   30. nov 2017 arrr kender en del til hot men nogle gange er det altid bedre lige høre hvad folk siger men det hjælper ikke maget når man bare får at vide at det helle er lort

  • #14   30. nov 2017 Ja, søg i en brugs eller lignende, det gør jeg da og jar også 1 times tid fra der hvor jeg bor til der hvor jeg arbejder. Så bare sig til dem at du først kan være der ved.en 5 6 tiden
    Du kan også arbejde i weekenden


  • #15   30. nov 2017 Hvis du kender en del som kører hot som kan kører, hvorfor får du så ik nogle af dem til og hjælpe?.
    Hvis det er herinde fra SG, du hentyder til.... Hjælper ik meget når, man for afvide at det hele er lort.... Kunne der måske være noget om det, for mange herinde ved hvad de snakker om.


  • #16   30. nov 2017 Siger at JEG kender lidt til hot og ville høre om folk ikke også sige T jeg skal op idyse men er lidt svært når.man ikkee får et svar der passer til spørgsmålet

  • #17   30. nov 2017 Havde misforstået det du havde skrevet i #13, men udfra den beskrivelse af dine tråde i #1 lyder det til og kunne ligge på et meget meget lille sted. Hvis du kører med ALLE de pakninger i ( 2 top og 3 bund ), så an jeg godt forstå du ik kan få den til og kører.
    Hvis du bare læser en tiendedel af de indlæg hvor for spørger til dyse str., vil du opdage at ingen kan give svar på dyse da 2 scootere ik er ens. Med en så stor dyse i som du skrevet at du har i, kører du så med powerluftfilter??. Hvad er resten af indstillingen på den karburator ( nål luftskrue ), samt hvad er det for en karburator ( mærke ).


  • #18   30. nov 2017 Uwe.

    Stemplet smadrede imod topstykket og pakningerne var for at undgå den ringelyd, som det giver.

    Cylinderen er noget lort, som en forhandler har fået alt for billigt, men ikke selv vil tage tabet på den dårlige kvalitet.


  • #19   1. dec 2017 E det var bedre og køre med 17.5 kabu og nålen er i midten og stempel rammer ikke top stykke har haft et stykke låde tind ind i mellem og der er er de der .5 mm

  • #20   1. dec 2017 Smid den fucking cylinder efter en klam nabo, også køb et ordentlig et

  • #21   1. dec 2017 Prøv at læse længre op inden du svare så flabet

  • #22   1. dec 2017 0,5mm squish på 60ccm støbejern.

    Så lav er den ikke engang på alu sport.


  • #23   1. dec 2017 Jamen siden du ik har andet end problemer med det lort, så smid det da ud

  • #24   1. dec 2017 #23
    Lad ham selv jokke rundt i spinaten.
    Så lærer han det jo nok.

    Learning by doing.


Kommentér på:
nyt cylle klakker pgo hot 50

Annonce