{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

op eller ned i dyse {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen min hot er utoligh svært ved at state når det er koldt men har lige fåret nu kabu 17,5 75 dyse og den har svært ved at state når den er kold så ville lige høre om jeg skulle op eller ned i dyse

alt er std ud over 45 rør og malossi multi vario og rødindlæg i filter


Kommentarer på:  op eller ned i dyse
  • #1   12. nov 2017 Op

  • #2   12. nov 2017 men lige hvormaget om jeg skal op i en 80 eller en 78

  • #3   12. nov 2017 du skal bare ikke give den benzin, bare meget lidt. for meget så starter den af lort til.

  • #4   12. nov 2017 det er jeg godt klar over men når man skal have en hånd få kabu og stå og hoppe på den kickstater i 15 så skal om op eller ned i dyse og hvis du så på biledet ville du også kunn e have kommet med et andet svar


  • Steffan A
    Steffan A Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 14 Emner: 2 Svar: 6
    #5   15. nov 2017 Er der el shoker på den?
    Så tjek om den virker, ved at tage den op af karburatoren og sætte tænding på, så skulle shoker nålen gerne løfte sig.
    Ellers tjek membranen, hvis den ikke lukker 100% tæt kan den ikke danne vakuum og derved suge benzinen ind i brændstof kammeret.
    PS. Din hoved dyse har ingen indflydelse på om den er svær at starte, eller stå i tomgang.
    Der sidder en tomgangs dyse i din karburator, tjek at den ikke er stoppet, da den er meget lille, dysen skal Ca være omkring de 50 i størrelse, i nogen tilfælde omkring de 35 smiley


  • #6   17. nov 2017 okay prøver

Kommentér på:
op eller ned i dyse

Annonce