{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Sonic på hjul!? {{forumTopicSubject}}

Min sonic kører nu fint nok men vil gerne have endnu mere optræk! Skal på hjul!
Har prøvet med stage 6 kobling hvor der sad rød tryk i men det ændrede intet! smiley

Helt ny bluetop 70cc cylle (kørt til)
Helt ny dellorto 21mm (dyse 88)
Malossi VL14 membran
Std filter med ny indsats
Yasuni R
Malossi Multivar (5,5 grams)
Malossi delta kobling (gul tryk, Std trim)
Stage 6 HPC ø12 tap
Helt ny Narukua tændspole
Helt ny Motoforce cdi
Std tænding
Std gearing

Hvad skal jeg gøre for at få den på hjul? Nogle af mine venner siger den ikke kan med den opsætning fordi den er for tung men det er bullshit! Jeg kan mærke den kan mere!

Umiddelbart tænker jeg selv for stor membran?

Hvad tror i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sonic på hjul!?
  • #1   25. aug 2017 Du skulle ha valgt en VL12 eller vforce membran..
    Og så er dine ruller nok en anelse for tunge..
    Dine trimfjedre er også for slappe..


  • #2   26. aug 2017 Strammere trim fjedre. Er din variator shimmet ind?

  • #3   26. aug 2017 Haha den opsætning der er jo helt til hundene mester smiley kan da sagtens forstå den ikk kan rykke smiley

    Start med at shim din vario

    Sæt strammere fjedere i din kobling "de mellem stramme"

    Sæt et ordentligt filter på

    Tjek om begrænsningen i potten og i udstødningen er fjernet på den Yasuni R

    Ruller er nok ikk helt ved siden af men sæt en hvid mallosi trykfjeder i i stedet smiley

    Og det har intet med din membran og gøre smiley


  • #4   26. aug 2017 hvis den skal rykke på hjul af sig selv
    sæt en andet filter på og dys op og blandings skruen 1.5 ud og rød malossi trykfjeder alt det andet er stort set ok / du kan ikke gøre mere
    hvis ikke den rykker på hjul så opgradere med en større cylinder
    de andet i din opsætning kan jo sagtens bruges karbu variator uds membran kobling


  • #5   26. aug 2017 Tak for hjælpen smiley

  • #6   26. aug 2017 selv tak

  • #7   26. aug 2017 Ole en rød mallosi fjeder er allllllt for stram til den opstætning der smiley den bruger vi til 20-23 HK's maskiner smiley

    Det koblingen og ruller der skal lejes med og en trykfjeder der passer til maskinens effekt smiley


  • #8   26. aug 2017 nej den er perfekt til kort mina 70cc jeg har haft masser af jogger med alverdens 70cc sport s og Racing / semmi Racing opsætninger med denne røde fjeder og til 20 -23 hk ville jeg tage en endnu strammere sort eller blå eller hvad de nu er
    og den hvide og gule er bedst lovlige og scootere uden begrænsninger


  • #9   26. aug 2017 Jeg lader dig blive i troen smiley

    Jeg har set effekt målingerne med div fjedre smiley det har du tydeligvis ikk smiley

    Den opsætning han har der har på INGEN måde kræften til at trække en rød mallosi fjeder ud med en flot effekt kurve smiley


  • #10   26. aug 2017 Og om det er kort eller lang mina er da total luge gyldigt smiley

  • #11   26. aug 2017 Jeg prøver køber ny rød og gul så kan jeg teste smiley

  • #12   26. aug 2017 Jeg køber**

  • #13   26. aug 2017 Ja prøv det smiley

    Men det er jo logisk at alt i et vario system skal passe sammen du sætter jo heller ikk 2 g's ruller i for at få et vildt optræk men når man finder det rette mix af alle delene kommer det til at spille smiley

    Og den røde mallosi er noget af det strammesre på markedet smiley den kan lave en pæn kurve på en maskine med 22 HK

    Hvis du er heldig har din 10 så kan du jo ligge 2 og 2 sammen smiley du skal ha en senere tilkobling og det får du ved at skifte dine trimfjedre til nogen strammere smiley


  • #14   26. aug 2017 den røde fjeder er langtfra så stram som du tror
    eller også kan du ikke justere en motor så den yder det den skal
    hårde ord men virkelighed


  • #15   26. aug 2017 Sig det til mine pokaler på hylden smiley

    Hvilke vil du mene er strammere smiley ?

    Den røde mallosi er en 32 kgs

    Stage 6 hard er en 34 Kgs

    Og Polini har ikk lavet nogen der er hårdere

    Så skal du over og bruge trykfjedre fra Hiper motore de er strammere end den samme fjeder lavet til mina smiley

    Men kom endelig med nogen facts bag dine teorier smiley

    Det kan hvertfald ikk være studenter huen der trykker hvis du vil køre med en Rød mallosi OR fjeder til en sports tunet maskine :'D


  • #16   26. aug 2017 hvis en 70cc motor ikke er justeret rigtig vil den heller ikke yde og nul hk og de / du smider en slap gul fjeder i som så passer til de små ponnyer
    og så er der dem der kan justere en motor med samme opsætning til max og skal bruge en rød
    det er bare virkelighed
    med eller uden dine fine pokaler og medaljer smiley


  • #17   26. aug 2017 jeg har beviser for jeg ved hva jeg laver smiley

    Det eneste du har er en SG profil og en masse ubrugelige teorier smiley

    Kom da ud og vis hva du dur til din tastatur kriger smiley

    Men den "Viden" du tror du har måtte din gamle jog der da rende af sted med det hele smiley


  • #18   26. aug 2017 hvid til lovlig / eller begrænsningerne taget
    gul til begrænsningerne taget + evt knækrør og R-setup tænding eller højkompremeret topstyk eller anden form for meget mild tuning
    og rød til 70cc
    og det er malossifjedre der er tale om


  • #19   26. aug 2017 Og kan gode lide du vil sætte en af de strammeste trykfjedre i der er på markedet men koblingen vil du ikk røre ved selv on der sidder de slappeste fjedre i der kan fås til koblingen smiley

    Den teori fortæller da hvertfald alt om hva du ved om et vario system smiley


  • #20   26. aug 2017 Kan godt lide du omtaler 70 ccm som om det er ens for alle smiley

    Så du mener et 70 ccm mallosi teamspeed og et 70 ccm stage 6 Pro sport skal justeres ind på samme måde eller et mallosi sport for den sags skyld :'D tror vi stopper her inden du gør dig selv mere til grin smiley

    God weekend gammel far smiley


  • #21   26. aug 2017 snak du lidt med pokalen så skruer jeg videre med scootere for folk der kommer med forskelige tun de vil have sat på

  • #22   26. aug 2017 Ja pild du lidt begrænsninger og dys op til power filter. Så fortsætter jeg med at lave 20 HK's motore til landets bane folk smiley "håber næsten du arbejder gratis det du kan tilbyde kan man hvis ikk tage penge for" smiley

  • #23   26. aug 2017 hvis du var lige så dygtig til at justere en 70cc jog motor som du er til at prale
    ville du også skulle bruge en rød fjeder til 70cc men det er du desværre ikke derfor bruger du en slap gul fjeder til 70cc hahaha og det var så din bagside af guldmedaljen forsat god aften smiley


  • #24   27. aug 2017 Hahah du ved jo ikk hva du snakker om lad nu være at sig 70 ccm som om at alle 70 ccm er ens haha din tegning :'D

    Syntes Det er så morsomt at en mand der mener at et team speed cylinder og eg mallosi sport skal indstilles ens fordi det er 70 ccm :'D


  • #25   27. aug 2017 Og BTW jeg køre med rød mallosi fjeder og / eller stage 6 hard i min jog

    Meen det os en maskine med 22 HK og køre sprint tider på 7,8 sekunder smiley

    Som skrevet tidligere jeg har beviser for jeg ved hva jeg laver smiley det eneste du har er din SG profil smiley

    Det gør den sonic der oppe ikke smiley


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #26   27. aug 2017 Foey
    Ham Ole er lidt spild af tid, som du nok har opdaget smiley
    At diskutere med naboens kat er til mere gavn smiley


  • #27   27. aug 2017 læs nu # 23 igen / og erkend nu du skal lære at justere jeg har haft masser af tunede jog as / fs siden de første kom til danmark i år 94 /95 og sommetider 3 - 4 stykker på en gang med 70cc lige fra sport til racing der rykkede typisk på hjul med denne røde fjeder som den jog jeg har nu også gør smiley hvad er dit problem andet at begynd dog at lære at justere en motor
    forsat god dag


  • #28   27. aug 2017 At få en jog til at gå på hjul er ikk en kunst :'D den går stort set på hjul ved at fjerne begrænsningerne :'D

    Nu skal jeg gentage mig selv igen hvis din demente gammel mands hjerne ikk forstod det første gang smiley

    Jeg har pokaler, HK målinger, sprint tider og adskillige 20 HK's motore der beviser jeg ved hva jeg snakker om smiley

    Så spørg jeg lige igen hvad har du ? :'D


  • #29   27. aug 2017 Haha Jacob du har ret :'D

  • #30   27. aug 2017 Ole du er simpelthen til at lukke op og skide i! Det er ufatteligt at ligemeget hvad så skal du ha' ret! Og lige om lidt når du ikke ved hvad du skal sige begynder du at snakke udenom. Du gør det gang på gang med Ralle.

  • #31   27. aug 2017 ja det er fordi jeg ved hvad jeg snakker om jo
    det er jo spild af tid at gentage sig selv


  • #32   27. aug 2017 det er jo heller ikke noget ved at gå og prale af at have komplet polini evo på sin scooter hvis den køre 75 og af h til pga den ikke er justeret rigtig og man heller ikke evner det så viser bagsiden af medaljen jo bare sit grimme ansigt og pokalen blegner smiley smiley smiley
    men den kan Rylle pudse


  • #33   29. aug 2017 Dagens griner smiley


  • #34   29. aug 2017 Skal bare have strammere trim, for den rykker hjul ved 10-15 i timen

Kommentér på:
Sonic på hjul!?

Annonce