{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Pgo Hot 50 vil ikke starte. {{forumTopicSubject}}

Hva så knejter' !
Min ellers trofaste hot gider ikke at køre mere, den puster ud igennem udstødningen når man prøver at starte den.

Hvad gør jeg?

Ting der er renset eller udskiftet:
Membran
Membranplader
Tændrør
Tændrørs hætte
Tændspole
Stator
Karburator
Luftfilter
Vakum
Benzinslange
Tanken
Cylinderkit
Toppakning
Bundpakning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo Hot 50 vil ikke starte.
  • #1   2. aug 2017 Lyder som om du har skiftet nærmest alt, men en 2 takt skal jo have kompression, gnist og benzin for at starte, så har du husket at manuel choke den? eller suge i vakuum og siden du har skiftet tændspole, tændrør og cylinder regner jeg med det har alt iorden der? og fejlede din gamle cylinder noget? tænker låseringene kunne have røget ind i motoren/krumtappen?

  • #2   2. aug 2017 Alt er tjekket igennem, den kompromere præcis som den skal, den gnister (lilla/blå) som den skal og tændør er sjasket til som det skal være

  • #3   2. aug 2017 Har dsv ikke rodet nok med scootere/knallerter endnu til at kunne hjælpe videre så, lyder som om du har skiftet næsten alt der burde kunne få den igang

  • #4   2. aug 2017 Kan du beskrive bedre i #2, at dit tændrør er sjasket til som det skal være??. Normalt skal et tændrør ik være sjasket til, for det tyder på enten for meget benzin eller olie.

Kommentér på:
Pgo Hot 50 vil ikke starte.

Annonce